Forespørsel vedr. Outlook Express 6.0
Fra : Peter Knudsen

Dato : 08-03-03 15:01

Hej,
Jeg er netop overgået til Win. XP Pro. på min nye PC, og har i den
forbindelse fået et stærk generende problem.
Når jeg skriver e-mails og ved linieskift bruger "Enter" tasten sker der tit
det (men ikke altid) at en fejlmeddelse popper op om, at "Outlook har
forårsaget en alvorlig fejl og at alle data er tabt. Vil du rapportere bla.
bla." Det er særdeles irriterende nå man har skrevet en længere meddelelse,
og skal så starte forfra. Jeg har nu vænnet mig til at gemme i kladder under
skrivning så jeg i det mindste ikke skal skrive det hele om, men det er ikke
holdbart i længden.
Er der nogen af jer der har haft tilsvarende problemer i Outlook Express
eller forslag til hvad der kan være galt?

P.S. Jeg har installeret Win XP-1 Service pakke ligesom jeg har opdateret
Outlook, men det har ikke hjulpet.

Med venlig hilsen
Peter Knudsen

Fra : Madsen

Dato : 08-03-03 19:52

Peter Knudsen skrev:

> [...]
> sker der tit det (men ikke altid) at en fejlmeddelse popper op om,
> at "Outlook har forårsaget en alvorlig fejl og at alle data er

Prøv at kigge i den gruppe som omhandler Outlook Express.
(news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express)
Der er masser af tråde som omhandler emnet. Problemet opstår når man
har installeret Q810847 (Samlet programrettelse til Internet Explorer
6 Service Pack 1, februar 2003).

Læs evt.: <news:Xns931B1036340FE.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Løsningen på problemet er indtil videre denne:

Den gamle Mshtml.dll kan du sikker finde i mappen:
WINDOWS\LastGood\SYSTEM32\DllCache\

Madsen.