problemer med mapper og rules i MS exchang~
Fra : Christian Christians~

Dato : 06-03-03 20:11

Hej

Jeg har nogle problemer med MS exchange og Outlook XP

mit første problem er, at hvor mine lokale mapper bliver 'fede' og antallet
af ulæste beskeder skrevet i en parantes, fortsætter mine Exchange mapper
med at se ud som de plejer, uanset om der er kommet nye mails eller ej -
dette er et problem for mig, fordi jeg konstant skal sidde og holde styr på,
om der er kommet noget nyt ind i en af mine 10 Exchange mapper - der må være
en eller anden setting i outlook eller exchange, der kan løse dette
problem... - er der nogen, som ved hvilken....?!?

mit andet problem er indstillingerne af meddelelsesregelerne i Outlook - jeg
vil gerne kunne sortere indgående mails til en normal-mappe og en
prioritetsmappe - problemet er, at Outlook tilsyneladende kun vil acceptere
en vis mængde kontakter (ca. 20) til hver rule - jeg har siden forsøgt at
dele min kontaktliste op i grupper, men dette 'gennemskuer' outlook, idet
den blot tager gruppen som en liste af kontakter, og følgelig fortsat nægter
at bruge reglen

Jeg ved ikke, om disse problemer skal løses i Outlook eller exchange, men
håber, der er nogen her, som har et bud...

med venlig hilsen

Christian Christiansen