Outlook 2000
Fra : Lene S

Dato : 04-03-03 13:36

Hej
KÆMPE problem
Jeg har lige opdateret min Office 2000 pakke til SP3 og hvad dertil hører.
Nu har jeg så fået det problem at når jeg åbner min outlook går ca. 5 sek.
så lukker den selv ned igen. Jeg når hverken at hente mail eller noget. Det
eneste der virker er Nyheds programmet.
Jeg kører eller win 2000 pro og der har overhovedet ikker været problemer
før jeg opdaterede.
Håber I kan hjælpe !

--
Hilsen Lene

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-03-03 14:04

Lene S skrev:

> Jeg har lige opdateret min Office 2000 pakke til SP3 og hvad
> dertil hører. Nu har jeg så fået det problem at når jeg åbner
> min outlook går ca. 5 sek. så lukker den selv ned igen.

Det lyder som et problem med registreringsnummeret. Hvis det
installationsnummer du benytter til officepakken er markeret som en
piratkopi vil Office-programmer lukke af sig selv.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Lene S

Dato : 04-03-03 14:49

Det hjalp at geninstallere / reparere to gange

--
Hilsen Lene