Filtrere spam fra news grupper ?
Fra : Jesper_KA

Dato : 04-03-03 12:14

.... findes der en service eller en application der kan filtrere
spam ud af den feed jeg trækker på ?

Jeg benytter claranews som i forvejen er ret skrappe
til det men de kan af gode grunde ikke hamle op med
mosegaard`s sidste træk .. forøvrigt imponerende at manden
gider gære sig den umage .. men som sagt jeg ville gerne have
mit feed filtreret før den når frem til min news reader og gerne
efter kriterier jeg opstiller.

Den sidste løsning i mine øjne er en egen news server men
er det det der skal til så bliver det sådan.

Så har i gode råd til filtrering eller evt. egen news server ?

Regards

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-03-03 21:55

Jesper_KA skrev:

> Så har i gode råd til filtrering eller evt. egen news server ?

Du kan ikke gå helt galt med Hamster og Morver: