Outlook og flere mailkonti
Fra : // Overby

Dato : 03-03-03 17:09

Hejsa...

Jeg bruger outlook og har flere e-mailkonti som jeg henter mail fra.
Problemet er bare, at de gemmes i samme indbakke... Nogen, der ved,
hvorledes jeg kan få flere indbakker.

På forhånd tak
Daniel

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-03-03 17:25

On Mon, 3 Mar 2003 17:09:00 +0100, "// Overby" <supportFJERNES@sport.dk>
wrote:

>Hejsa...
>
>Jeg bruger outlook og har flere e-mailkonti som jeg henter mail fra.
>Problemet er bare, at de gemmes i samme indbakke... Nogen, der ved,
>hvorledes jeg kan få flere indbakker.

Du laver undermapper under den eksisterende Indbakke og opretter så
nogle regler der filtrerer posten.
Flemming Jacobsen

Fra : // Overby

Dato : 03-03-03 19:02

> Du laver undermapper under den eksisterende Indbakke og opretter så
> nogle regler der filtrerer posten.

Hvordan? Kan godt oprette flere indbakker (som der ikke skelnes mellem, når
man laver regler), men ikke undermapper....

Daniel

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-03-03 20:00

On Mon, 3 Mar 2003 19:02:19 +0100, "// Overby"
<mailFJERN@overbyhansen.dk> wrote:

>Hvordan? Kan godt oprette flere indbakker (som der ikke skelnes mellem, når
>man laver regler), men ikke undermapper....

Marker indbakke. Højreklik og vælg ny mappe.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars

Dato : 03-03-03 22:03

> Marker indbakke. Højreklik og vælg ny mappe.

Det behøver ikke at være under indbakke, man kan da også gøre det i privat
outlook mappen (roden)

lars

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 03-03-03 17:49

Den 03-03-2003 17:09, skrev // Overby:

> Hejsa...
>
> Jeg bruger outlook og har flere e-mailkonti som jeg henter mail fra.
> Problemet er bare, at de gemmes i samme indbakke... Nogen, der ved,
> hvorledes jeg kan få flere indbakker.
Hej

Hvis det ikke er at krav at fortsætte med Outlook, kan jeg anbefale
Netscape[1] eller Mozilla[2], de har den ønskede opførsel:
Et sæt af indbakke, udbakke m.m. for hver konto.

Et evt. skift fra Outlook er nemt, da de begge importerer fra Outlook,
både gl. mail og adresser.

[1]http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp
[2]http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/l10n/lang/moz1.21/mozilla-win32-1.2.1-daDK-installer.exe
--