Deaktiver fejlmelding Outlook Express / Ou~
Fra : kc

Dato : 28-02-03 19:31

Hver gang en pop3-server går ned (det sker fx næsten dagligt hos Tiscali -
ganske vist typisk i korte tidsrum), får jeg en fejlmeddelelse - en boks
popper op på skærmen - om at brugernavn og password ikke stemmer, selvom
brugernavn og password er korrekte.

Er der nogen, der kender en måde at undgå boksen, som er vældig
irriterrende, når den popper op, mens man sidder og arbejder med fx. et word
dokument.

Kan man evt. få Spam Assasin (SA Proxy), der fungerer som en slags proxy,
til at sende et ok (fx. om at der ikke er mail) tilbage til Outlook?

Jeg har kontaktet Microsoft, men de har ingen løsning på problemet - bortset
fra at man naturligvis kan sætte timeout højere eller vælge manuel
send/modtag.

Håber en af jer har en løsning...

KC