E-Mail
webnoob 5265
hotmail
Fra : ddd

Dato : 27-02-03 10:48

Er der nogen der ved hvordan får jeg Eudora til at hente min hotmail?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-02-03 16:48

ddd <ddd@hotmail.com> skrev :

>Er der nogen der ved hvordan får jeg Eudora til at hente min hotmail?

Ikke muligt.

Fra : ddd

Dato : 27-02-03 17:42

On Thu, 27 Feb 2003 16:48:22 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Ikke muligt.

Hvorfor kan Outlook så gøre det?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-02-03 17:52

ddd <ddd@hotmail.com> skrev :

>Hvorfor kan Outlook så gøre det?

Eftersom MS ejer Hotmail og laver Outlook (Express), så er det jo
relativt nemt at implementere det i sin egen software.

Fra : KGB

Dato : 01-03-03 22:41

"ddd" <ddd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kan Outlook så gøre det?

Outlook kan heller ikke, men outlook express kan

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-03 22:46

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev :

>Outlook kan heller ikke, men outlook express kan

Outlook 2002 kan hente fra Hotmail.

Fra : KGB

Dato : 01-03-03 23:32

Nøj ... I er godt nok hurtige !!! Jeg er imponeret !

Nå, har ellers lige haft O2002 installeret - men fjernede den første gang
jeg fik en mail med en vedhæftning den ikke gad at vise mig
Ville ellers gerne blot bruge kalenderen derfra - hvis ikke det hele skulle
være så ski... integreret

Er fx ret glad for OE som mailtingelling ... og nyhedsreader også, men
mangler en kalender - som jeg kan synkro. med min tlf.

Den kan godt nok også synkro med Lotus Notes, men det kan jeg SLET ikke
finde ud af!
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-03 00:03

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev :

>Nå, har ellers lige haft O2002 installeret - men fjernede den første gang
>jeg fik en mail med en vedhæftning den ikke gad at vise mig

Du kunne bare have ændret indstillingerne, hvordan er flere gange
postet herinde.

Fra : KGB

Dato : 02-03-03 00:21

> Du kunne bare have ændret indstillingerne, hvordan er flere gange
> postet herinde.

Jo, har lige set jeg kunne lave en txt fil, men programmet er også tungt at
danse med på andre punkter. Synes ikke det er ligeså overskueligt som OE

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-03-03 22:45

Den 01 mar 2003 skrev KGB i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Outlook kan heller ikke, men outlook express kan

Outlook 2002/XP kan

LarsK

Fra : Peter G

Dato : 27-02-03 17:03

ddd <ddd@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved hvordan får jeg Eudora til at hente min hotmail?

Med Hotmail Popper

http://www.boolean.ca

--
Sv: Fordi det ødelægger den måde og orden hvormed folk normalt læser tekst.
Sv: Top-posting.      Sp: Hvorfor er top-posting en dum ting?

Fra : Carl Drud

Dato : 01-03-03 22:43

KGB <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote:

Outlook kan heller ikke, men outlook express kan

Outlook XP/2002 kan.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?