E-Mail
webnoob 5265
Scorefil til Hamsteren
Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-02-03 13:08

Det lader til at Mosegrisen er på spil igen og jeg finder ud af at min
toptunede scorefil er røget sig en tur og jeg har selvfølgelig ikke en
backup af lige præcis den.

Det jeg især savner var min oversigt over de remailers og anonymizers,
som blev brugt sidst.

Er der nogen der har en scorefil, de vil dele med mig?

Knud
--
I think it's wrong that only one
company makes Monopoly...

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 26-02-03 14:22

Knud Winckelmann, du skrev:

> Er der nogen der har en scorefil, de vil dele med mig?

Kan du klare dig med den her.

?-9999 Path: "mail2news"

--
Henrik
[*Et quotefjols tekst er blevet slettet af Morver*]

Fra : Madsen

Dato : 28-02-03 22:41

Henrik K Hansen skrev:

> Kan du klare dig med den her.
>
> ?-9999 Path: "mail2news"

Hvad gør den helt præcist?

Et indlæg som:
<news:e1296b0e.0302281306.fb7a219@posting.google.com> har ikke
mail2news i pathen.

Jeg har lavet: ?-100 Organization: http://groups.google.com
- men underligt nok så har den ikke fanget ovenstående indlæg og
det undrer mig.

Madsen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-02-03 23:01

Madsen, du skrev:

> Hvad gør den helt præcist?

Dræber indlæg fra anonyme remailere.

> Et indlæg som:
> <news:e1296b0e.0302281306.fb7a219@posting.google.com> har ikke
> mail2news i pathen.

Google er vel ikke en anonym remailer, men det indlæg blevet fanget
i mit xpost filter

Gør sådan her ?-100 Organization: "http://groups.google.com"

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-02-03 23:41

Således skrev Henrik K Hansen <henrik-k-hansen@adresse.invalid> i
dk.edb.internet.software.mail+news Fri, 28 Feb 2003 23:01:11 +0100:

>Gør sådan her ?-100 Organization: "http://groups.google.com"

Vil

-100 message-id "google.com"

ikke være lige så god i denne sammenghæng? Så slipper man jo også for
at hente indlægget og *derefter* score på det?

Knud
--
Programmers never die: They just GOSUB without RETURN.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-02-03 23:44

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Fri, 28 Feb 2003 23:40:50 +0100:

>Vil
>
>-100 message-id "google.com"
>
>ikke være lige så god i denne sammenghæng? Så slipper man jo også for
>at hente indlægget og *derefter* score på det?

-508 references "google.com" tager jo så også evt. svar.

Men er der nogen, der har et indtryk af om dette vil fange meget
legitim news?

Nu har jeg lige sat disse op, så jeg vil lade det komme an på en
prøve.

Knud
--
Jesus saves; passes to Moses; he shoots; he scores!

Fra : Madsen

Dato : 28-02-03 23:18

Henrik K Hansen skrev:

[?-9999 Path: "mail2news" ?]

> Dræber indlæg fra anonyme remailere.

Den må jeg hellere få ført ind også.

> Google er vel ikke en anonym remailer, men det indlæg blevet fanget
> i mit xpost filter

Er det den der: Xref {:.*:.*:.*:} ?

> Gør sådan her ?-100 Organization: "http://groups.google.com"

Det vil gøre i stedet så.

Madsen.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-02-03 23:45

Således skrev Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Fri, 28 Feb 2003 23:18:00 +0100:

>Er det den der: Xref {:.*:.*:.*:} ?

Hvad er det? Mere end 3 grupper?

Knud
--
People are more violently opposed to fur than leather,
because it's safer to pick on rich women than biker gangs

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-02-03 23:43

Madsen, du skrev:

> Er det den der: Xref {:.*:.*:.*:} ?

Ja.

--
Henrik

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-02-03 23:53

Knud Winckelmann, du skrev:

> -100 message-id "google.com"
>
> ikke være lige så god i denne sammenghæng? Så slipper man jo også for
> at hente indlægget og *derefter* score på det?

Ikke lige så godt, men bedre, fordi man som du skriver ikke behøver
at hente indlægget, så jeg vil sætte det op sådan her, så slipper
man også for svarene på indlægget.

-9999 message-id {\bposting\.google\.com\b}
-9999 references {\bposting\.google\.com\b

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-02-03 23:54

Henrik K Hansen, du skrev:

> -9999 references {\bposting\.google\.com\b

UPS

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-02-03 23:57

Knud Winckelmann, du skrev:

> Hvad er det? Mere end 3 grupper?

Nej 3 eller mere, post til en gruppe indeholder jo 2 :

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Madsen

Dato : 01-03-03 14:40

Knud Winckelmann skrev:

> Men er der nogen, der har et indtryk af om dette vil fange meget
> legitim news?

Det er jeg også spændt på, men det vil tiden vise. Jeg har ikke
tidligere filtreret "google.com" fra, men har nu ikke indtrykket
af at der kommer noget man ikke kan undvære fra den kant.

Madsen.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-03-03 12:47

Således skrev Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sat, 01 Mar 2003 14:40:07 +0100:

>Det er jeg også spændt på, men det vil tiden vise. Jeg har ikke
>tidligere filtreret "google.com" fra, men har nu ikke indtrykket
>af at der kommer noget man ikke kan undvære fra den kant.

Indtil videre ser det hellere ikke ud til at det er det helt store.

Knud
--
I seem to be having tremendous difficulty with my lifestyle.

Fra : Madsen

Dato : 02-03-03 13:42

Knud Winckelmann skrev:

> Indtil videre ser det hellere ikke ud til at det er det helt store.

Næ, heller ikke her. Det er stadig "Kandu'ere" der er flest af i mit
killfilter ser det ud til.

Madsen.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-03-03 14:12

Således skrev Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 02 Mar 2003 13:42:01 +0100:

>Næ, heller ikke her. Det er stadig "Kandu'ere" der er flest af i mit
>killfilter ser det ud til.

-20 subject {!!!}

fanger desuden de fleste af dem alligevel...

Knud
--
Specialization is for insects.

Fra : Madsen

Dato : 02-03-03 15:54

Knud Winckelmann skrev:

> -20 subject {!!!}
>
> fanger desuden de fleste af dem alligevel...

Tja, det er nok ikke engang løwn. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 02-03-03 16:06

Knud Winckelmann skrev:

> Det lader til at Mosegrisen er på spil igen...

Ja og nu tror jeg efterhånden at jeg vælger at kvæle alt fra Tiscali
og scorer så de få op som jeg gider at læse fra den kant. Det var
også en god måde at slippe af med Kandu'erne på og så slipper man
også for: <news:dSo8a.103660$Hl6.9786935@news010.worldonline.dk>

Madsen.