Jeres bedste newsreader ???
Fra : Bente Hansen

Dato : 24-02-03 08:23

Vi leder efter en newsreader til at hente musik og vil gerne høre jeres
bedste.

Den skal være gratis og nem.

Har prøvet med xnews ,newsreactor og tifny3.

Bente & Per

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-02-03 08:58

KNode helt klart. Se evt. mere på www.kde.org.

> Har prøvet med xnews ,newsreactor og tifny3.

Kender dem ikke lige, men ovenstående kan jeg anbefale. Nogle sværger til
Mozilla news, men den blev jeg aldrig venner med.

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 24-02-03 19:13

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> wrote in

> KNode helt klart. Se evt. mere på www.kde.org.

Nu er KNode nok ikke lige sagen - jeg går ud fra at Bente kører Windows og
ikke Linux.

> Kender dem ikke lige, men ovenstående kan jeg anbefale. Nogle sværger
> til Mozilla news, men den blev jeg aldrig venner med.

Jeg bruger selv Xnews (kender ikke Newsreactor eller Tifny3) - Mozilla news
er jeg ikke sikker på kan samle binære filer (men jeg har heller ikke
prøvet jeg meget på at få den til det). Det er til gengæld meget let at
hente ting og sager med Xnews - smid de ønskede tråde i kø og tryk F4, så
ruller det!

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-02-03 20:04

Thomas Lindgaard wrote:

> Nu er KNode nok ikke lige sagen - jeg går ud fra at Bente kører Windows og
> ikke Linux.

Hmm, så må Bente skrive dette

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 24-02-03 23:12

> Hmm, så må Bente skrive dette

Det var selvfølgelig en oplagt mulighed c;)

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Henrik Walther

Dato : 25-02-03 12:43

On 24 Feb 2003 22:12:10 GMT, Thomas Lindgaard
<thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

>Det var selvfølgelig en oplagt mulighed c;)

Ellers afslører et lynhurtigt check af headeren på hendes indlæg vist
også dette.

--
Henrik Walther
www.winjunkie.net

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-02-03 22:20

Henrik Walther <spam@winjunkie.net> wrote in

> Ellers afslører et lynhurtigt check af headeren på hendes indlæg vist
> også dette.

Muligvis :) - ellers skrev hun jo også at hun havde prøvet Xnews, og det er
vist Windows-only...

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 22:31

Thomas Lindgaard skrev:

> ...ellers skrev hun jo også at hun havde prøvet Xnews, og det er
> vist Windows-only...

Det kan vist godt lade sig gøre at køre Xnews på Linux med lidt
fiksfakserier: <http://xnews.superpenguin.net/>.

Madsen.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-02-03 22:45

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Det kan vist godt lade sig gøre at køre Xnews på Linux med lidt
> fiksfakserier: <http://xnews.superpenguin.net/>.

Næ hovhov! Det er snyd.

--
Hyggehej
/Thomas

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-02-03 22:39

Thomas Lindgaard skrev:

> Muligvis :) - ellers skrev hun jo også at hun havde prøvet
> Xnews, og det er vist Windows-only...

Ja.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 22:48

Thomas Lindgaard skrev:

> Næ hovhov! Det er snyd.

:)

Madsen.

Fra : Holm

Dato : 26-02-03 08:46

Det skulle vist være NewsBin Pro (www.newsbin.com)

> Den skal være gratis og nem.

Gratis er den så ikke, men det skulle efter sigende være den bedste.

--
"UNIX is the answer, but only if you phrase the question very
carefully."

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-02-03 13:12

In dk.edb.internet.software.mail+news, Bente Hansen <bente76@tdcadsl.dk>
says...
> Den skal være gratis og nem.

GrabIt

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bente Hansen

Dato : 27-02-03 14:54

Den ser rigtig god ud ,så jeg prøver den..

takker.

Bente

Fra : Bente Hansen

Dato : 27-02-03 18:20

GrabIt... Det er sgu den bedste jeg har set...

Takker igen for tippet.

Bente