40tude Dialog fin justeringer
Fra : Tom Sommer

Dato : 20-02-03 21:07

hejsa,

Jeg har netop installeret 40tude Dialog og er pænt glad for endelig at have
fundet et godt news program, det eneste problem er at det ikke kan finde ud
af at opdele newsposts i tåde... dvs, jeg ser blot en kæmpe liste over
posts, de er med andre ord ikke delt op i grupper/tåde som man kan expand
mm. Outlook kan dette, ved jeg... så det her må da også kunne det?

En anden ting er om det selv checker for nye beskeder/headers hver x antal
minutter, hvis ikke, hvor kan man indstille det?

Tak for hjælpen :)
--
Tom Sommer, denmark
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : Tom Sommer

Dato : 20-02-03 21:13

On Thu, 20 Feb 2003 21:07:11 +0100, Tom Sommer wrote:

> [...]
> posts, de er med andre ord ikke delt op i grupper/tåde som man kan expand
> mm. Outlook kan dette, ved jeg... så det her må da også kunne det?

OK, det virker nu, bare ikke lige det med auto-check for nye headers

hvordan gør man så de nyeste tråde kommer øverst? jeg har en liste nu (med
tråde) men de nyeste er nederst :)

--
Tom Sommer, denmark
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : Holm

Dato : 20-02-03 21:50

Tom Sommer wrote in message
<119eemeetiokx.ox6as0aif7d7$.dlg@40tude.net>:
> hvordan gør man så de nyeste tråde kommer øverst? jeg har en liste nu (med
> tråde) men de nyeste er nederst :)

Hvis jeg forstår dig rigtigt...
[Group - Default group options - Sorting/Scoring]
Vælg Thread, date under [sorting]

Det ordner indlæg i tråde med de nyeste først.
Men hvis der kommer et nyt indlæg til en ældre tråd, bliver den ikke
rykket øverst.

--
"UNIX was never designed to keep people from doing stupid things,
because that policy would also keep them from doing clever things."

Fra : Tom Sommer

Dato : 20-02-03 21:52

On Thu, 20 Feb 2003 21:50:12 +0100, Holm wrote:

> Det ordner indlæg i tråde med de nyeste først.
> Men hvis der kommer et nyt indlæg til en ældre tråd, bliver den ikke
> rykket øverst.

Tror jeg fik det ordnet, kan man gøre så man ikke behøver dobbeltklikke for
at får den til at hente en post?

Kan man få den til automatisk at checke efter nye posts?
--
Tom Sommer, denmark
www.tsn.dk - www.dreamcoder.dk

Fra : Holm

Dato : 21-02-03 15:00

Tom Sommer wrote in message
<1ietphwds15i2.1lot7uedbhde5$.dlg@40tude.net>:

> On Thu, 20 Feb 2003 21:50:12 +0100, Holm wrote:
> Tror jeg fik det ordnet, kan man gøre så man ikke behøver dobbeltklikke for
> at får den til at hente en post?

Jeps:) Se evt. mit tidligere indlæg:

Det er fra den 15/2, og ligger under tråden 'Mews-Program'

> Kan man få den til automatisk at checke efter nye posts?

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har selv bundet [CTRL + F5] til at hente
nye headers i alle subscribed groups.
Det gør du ved at højreklikke på værktøjsbjælken og vælge [Configure
buttons/shortcuts].
Under [Online] er der en command der hedder [Get new headers in
subscribed groups].
Lige nedenunder er der i øvrigt også en command, som kun henter nye
headers for den gruppe, du befinder dig i lige nu... Den har jeg
passende bundet til [F5]

--
"It has been said that if you place an infinite amount of monkies by one
typewriter each, one of them will eventually write a literary

Fra : Holm

Dato : 21-02-03 15:00

Fra : Holm

Dato : 21-02-03 15:01