E-Mail
webnoob 5265
Outlook XP - 'gemme' emails på server prob~
Fra : Kim Noer

Dato : 16-02-03 23:00

Davsen der..

Jeg har et meget irriterende problem med OXP, problemet er at den sommetider
begynder at hente de emails den allerede har hentet i en tidligere session
(altså, hvor jeg har haft lukket programmet ned/slukket pc'en mv).

Grunden til at jeg gemmer emails er fordi jeg har en OE som ligeså står og
henter emails ned (fra samme konti - ligeså er det den der står for at
slette gamle emails (over 3 dage pt.)).

Problemet har faktisk altid været der - så min interesse er på hvad OXP rent
faktisk gør - når den skal tjekke hvorvidt den rent faktisk har hentet
emails (altså - så den ikke henter de samme igen).

Nogen der har en ide om hvad problemet kan være, samt evt. en ide om hvad
der sker, når OXP tjekker for emails?

PS. Jeg har fornyligt installeret OXP patch 1006, og det har ikke hjulpet.
--
I doubt, therefore I might be.