nyheder i Hamster
Fra : Carsten Hansen

Dato : 16-02-03 14:59

Jeg har lavet min egen mail-server med Hamster 2.0 til mit lille
hjemmenetværk - og det virker fint. Jeg har sat den op til at hente post og
ca. 10 forskellige nyhedsgrupper - og jeg kan i logfilen se at den henter
som den skal.

Men hvordan kan jeg komme til at se disse nyhedsgrupper i Outlook Express?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 16-02-03 15:06

Carsten Hansen, du skrev:

> Men hvordan kan jeg komme til at se disse nyhedsgrupper i Outlook Express?

Server skal være 127.0.0.1 eller localhost
og Bruger er Admin plus eventuelt en adgangskode.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Carsten Hansen

Dato : 16-02-03 15:12

Express?

> Server skal være 127.0.0.1 eller localhost
> og Bruger er Admin plus eventuelt en adgangskode.

Sådan.... Det virker sgu. Tak for det hurtige svar.... Jeg havde prøvet med
lokal ip - det var det med adgangskoden jeg manglede.