Betalings servere
Fra : Hajaj®

Dato : 14-02-03 15:24

Der bliver anbefalet en del servere her, fex:

www.usenetserver.com
www.easynews.com
http://www.uk.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtm
www.teranews.com
o.a.

Er der nogen af dem der fører dk.* heirakiet?

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Henning

Dato : 14-02-03 19:03

On Fri, 14 Feb 2003 15:24:05 +0100, Hajaj®
<hajaj@removethis.toughguy.net> wrote:

>Der bliver anbefalet en del servere her, fex:
>
>www.usenetserver.com

Bruger den selv - 2Mb download, 6 connections på en gang (så del med
naboen for 15$/md.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Hajaj®

Dato : 15-02-03 18:10

Tak.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Negoti8r

Dato : 16-02-03 01:00

> Bruger den selv - 2Mb download, 6 connections på en gang (så del med
> naboen for 15$/md.

Har det egentlig nogen betydning, om man sætter 3 eller 6 connections op i
sin newsreader? Hastighedsmæssigt, mener jeg.

Fra : Rene

Dato : 16-02-03 09:58

Negoti8r <none@none.sk> wrote in

> Har det egentlig nogen betydning, om man sætter 3 eller 6 connections
> op i sin newsreader? Hastighedsmæssigt, mener jeg.

Hvis du udnytter din båndbredde fuldt ud, så har det ingen betydning. Men
nogle news udbydere leverer f.eks. "kun" 512kb/s på hver connection. Hvis
du så har en 2Mb linie skal du bruge mindst 4 connections for at fylde din
båndbredde ud.

Jeg forstår for øvrigt ikke helt hvorfor der tales så varmt for
usenetserver.com. Jeg har prøvet den en uges tid her for nyligt, og jeg
synes godt nok at der var mange grupper hvor completion rodede rundt mellem
70 og 80%. Og retention så da i mange grupper ikke ud til at være mere end
3-4 dage.

Men det kan selvfølgelig være at de bare havde en dårlig uge

Mvh. Rene

PS. Og det der "del med naboen" kan du godt glemme med mindre du sidder bag
ved en router. Der kan kun logges på fra en IP af gangen !

Fra : Negoti8r

Dato : 16-02-03 12:38

On 16 Feb 2003 08:57:34 GMT, Rene wrote:

> [...]
> du så har en 2Mb linie skal du bruge mindst 4 connections for at fylde din

Ok...det må jeg nok eksperimentere lidt med, så...

> [...]
> 3-4 dage.
>
> Men det kan selvfølgelig være at de bare havde en dårlig uge

Det tror jeg - jeg har da lige set en stribe komplette posts fra november
2002 :))

/ S

Fra : Per N

Dato : 15-02-03 06:59

On Fri, 14 Feb 2003 15:24:05 +0100, Hajaj®
<hajaj@removethis.toughguy.net> wrote:

>Er der nogen af dem der fører dk.* heirakiet?

Jeg bruger Easynews og de har alle de danske grupper
som jeg har haft brug for, inkl de binære.

mvh Per

Fra : Hajaj®

Dato : 15-02-03 18:10

On Sat, 15 Feb 2003 06:59:07 +0100, Per N <nospam@invalid>
wrote:

>Jeg bruger Easynews og de har alle de danske grupper
>som jeg har haft brug for, inkl de binære.
>
>mvh Per

Tak.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Leony

Dato : 15-02-03 17:45

"Hajaj®" <hajaj@removethis.toughguy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.uk.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtm
> www.teranews.com
> Er der nogen af dem der fører dk.* heirakiet?

Tror ikke jeg er stødt på en betalingsserver som ikke har en oversigt
over hvilke grupper de fører.
Kan som regel findes i FAQ'en. Easynews' gruppeliste finder du her:
http://www.easynews.com/faq/view.phtml?id=27

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Hajaj®

Dato : 16-02-03 10:21

On Sat, 15 Feb 2003 17:45:01 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>"Hajaj®" <hajaj@removethis.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Tror ikke jeg er stødt på en betalingsserver som ikke har en oversigt
>over hvilke grupper de fører.

Nå, ja jeg har ikke kunnet finde dem.