Clock
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 13-03-01 19:27

Hej eksperter.

Har ledt på nettet efter et "free" java-script, som sætter klokken på
bar-linien. Men dem jeg har fundet er "kun" 12-timers.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle mig
hvor jeg kan finde et der "understøtter" vor tidstabel.... (24-timers ur)

MVH
Thomas J.

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-01 20:06

Thomas Jørgensen <cfp11058@vip.cybercity.dk> skrev

> Har ledt på nettet efter et "free" java-script, som sætter klokken på
> bar-linien. Men dem jeg har fundet er "kun" 12-timers.

Giv lige et link til dit ur - det må kunne lade sig gøre at tilpasse det.

En anden ting - hvorfor vil du fortælle mig hvad klokken er? Jeg har et ud
nede i højre hjørne af skærmen, et på væggen over mig og et på armen, så jeg
ved godt hvad klokken er. Desuden bruger sådan noget en masse ressourcer og
spærrer for de ting statuslinen er beregnet til - status

--
Allan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-03-01 22:26

"Thomas Jørgensen" <cfp11058@vip.cybercity.dk> wrote
> [...]
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle mig
> hvor jeg kan finde et der "understøtter" vor tidstabel.... (24-timers ur)

Jeg skrev lige dette, men husk som Allan siger at det er lidt plat og skrive
tiden der når man alligevel har den i statusbaren (hvis windows):

<SCRIPT TYPE="text/javascript">
function cifre(tal){
if (tal < 10 ){ return "0" + tal;}
else{ return tal; }
}
function skrivtid(){
Dato = new Date();
var Time = Dato.getHours();
var Minut = Dato.getMinutes();
window.status = "Klokken er nu " + cifre(Time) + ":" + cifre(Minut) + " men
du kan du jo ligeså godt se på dit eget ur!";
window.setTimeout(skrivtid, 60 * 1000)
}
</SCRIPT>

og så lige en:
<BODY onload="skrivtid();">

Og forresten hører javascript spørgsmål hjemme i

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Allan Unnerup

Dato : 15-03-01 11:54

>Og forresten hører javascript spørgsmål hjemme i

Det var jo altså ikke et JavaScript-spørgsmål.
Det var kun svaret, der var det.

Hilsen Allan

Fra : Allan Unnerup

Dato : 15-03-01 11:55

>Det var jo altså ikke et JavaScript-spørgsmål.
>Det var kun svaret, der var det.

Undskyld, du har ret. Det var mig, det ikke kunne læse.

Hilsen Allan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-03-01 11:59

"Allan Unnerup" <alu@eogs.dk> wrote
> Undskyld, du har ret. Det var mig, det ikke kunne læse.

Helt i orden det kan jo ske for selv den bedste

><alu@eogs.dk>

Undskyld jeg spørger men hvad laver en JSPGeek hos Erhvervs og
selskabsstyrelsen...

--
Jakob Andersen

Fra : Danni

Dato : 14-03-01 12:53

> Hej eksperter.

Tak, tak :)

> Har ledt på nettet efter et "free" java-script, som sætter klokken på
> bar-linien. Men dem jeg har fundet er "kun" 12-timers.

Du kan med garanti finde et på
http://www.hotscripts.com/JavaScript/Scripts_and_Programs/Clocks/

--
Danni