E-Mail
webnoob 5265
Hotmail Adresseliste???
Fra : Henrik Andersen

Dato : 10-02-03 11:41

Hej!

Jeg har en e mail adresse på hotmail.com, MEN
der kommer nu ca 40 - 50 spam mail om dagen, og
NU er det altså IKKE sjovt mere....

Spørgsmålet er nu hvordan jeg får flyttet alle på adresselisten
over på en ny e mail adresse jeg har oprettet (Også på hotmail)

Mvh Henrik

Fra : Henning

Dato : 10-02-03 19:20

On Mon, 10 Feb 2003 11:40:30 +0100, "Henrik Andersen"
<dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Spørgsmålet er nu hvordan jeg får flyttet alle på adresselisten
>over på en ny e mail adresse jeg har oprettet (Også på hotmail)

Glem alt om Hotmail, om lidt får du også spam på den konto!
Hvorfor opretter du ikke en "rigtig" maildadresse hos en dansk
udbyder, langt de fleste har web-adgang til mail-boxene.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henrik Andersen

Dato : 11-02-03 09:47

Fordi Hotmail er BEDST!

Og jeg ved godt at der spammes vildt, men mener at ha´
fundet en super simpel måde at undgå det på,
OGSÅ på hotmail....

Henrik

Fra : Per Bau

Dato : 11-02-03 02:10

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet er nu hvordan jeg får flyttet alle på adresselisten
> over på en ny e mail adresse jeg har oprettet (Også på hotmail)

Du åbner dit adrressekartotek

Vælger tools og derefter syncronize now

Derefter spørger oOE hvilken Hotmail account du vil syncronisere med.

Vælg den 'gamle' først og derefter den nye.

Dette burde kunne gøre det.

/Per

Fra : Henrik Andersen

Dato : 11-02-03 09:57

Hej Per

Det er DÉT svar jeg har ledt efter i fjorten dage, takker
MANGE gange...

Mvh Henrik Andersen