Powergrab
Fra : Brutalis

Dato : 07-02-03 20:39

er der en der kan fortælle mig om dette program er noget værd (ikke kroner /
øre)

--
Mvh Brutalis

Fra : LarsS

Dato : 07-02-03 21:38

Brutalis skrev:

> er der en der kan fortælle mig om dette program er noget værd (ikke kroner /
> øre)

Nej, brug GrabIt istedet, imo det bedste "power-grabber"
program:
Let & hurtig oversigt, uinteressante poster kan slettes,
8 samtidige downloads, let fordeling til mapper med
selv-valgte titler. Fin installation, ingen ekstra filer, kun
een datareg. entry, denne og selve program-exe'en ka
bare kopieres og slettes.
Det skal dog suppleres med f.eks. Xnews fordi nogle
enkelte d/l går galt i GrabIt: de forblir txt, eller der kommer
meddelelse om fejl (det er stadig "beta").
http://www.shemes.com/grabit/

/LarsS

Fra : Brutalis

Dato : 07-02-03 22:10

Jeg har prøvet grabit og er ikke tilfreds med den måde den fungerer på

--
Mvh Brutalis
"Jeg har aldrig haft en bil, jeg har kun haft en Mazda"

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-02-03 17:36

On Fri, 7 Feb 2003 20:39:18 +0100, Brutalis wrote:

> er der en der kan fortælle mig om dette program er noget værd (ikke kroner /
> øre)

Det fungerer fint for mig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Brutalis

Dato : 08-02-03 18:26

"Bruno Christensen" <GD4Y@lphund.dk> skrev i en meddelelse
> Det fungerer fint for mig.

Tak
det var den slags besked jeg kan bruge
ikke en henvisning til et andet program (som jeg fik af den anden der
svarede)

--
http://dk.internations.net/brutalis/

Fra : LarsS

Dato : 09-02-03 18:46

"Brutalis" <brutalis@PunkAss.com> wrote in message

> Tak
> det var den slags besked jeg kan bruge
> ikke en henvisning til et andet program (som jeg fik af den anden der
> svarede)

Jamen tak for dét, du må da meget undskylde at jeg
prøvede at svare dig. Dét vil jeg undlade fremover. Men
jeg mener altså at GrabIt er meget bedre end Power-
grab, som ligner det meget, og jeg skrev hvorfor.
Jeg skulle jo nok bare ha skrevet: hvorfor f. prøver du
det ikke bare selv? Eller "nej, det fungerer ikke for
mig", det svar ville du sikkert ha været glad for?

/LarsS

Fra : Brutalis

Dato : 09-02-03 21:45

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ikke bare selv? Eller "nej, det fungerer ikke for
> mig", det svar ville du sikkert ha været glad for?

På sin vis skrev du jo også bare nej, du gav ikke udtryk for hvad problemer
der er med powergrab, men i stedet giver en masse fordele for et andet
program, jeg har faktisk afprøvet GrabIT men mener at det er for "sløvt" til
min pc (eller også er det min pc der er for sløv til GrabIT).

Det kunne sammenlignes med hvis der var et spørgsmål i
dk.edb.system.ms-windows og du henviste til at man bare kunne bruge Linux
for det havde en eller anden given funktion.

Jeg giver hermed min uforbeholdne undskyldning til dig for at have svaret på
en måde der ikke er helt iorden.

Fra : Leony

Dato : 10-02-03 09:49

"Brutalis" <brutalis@PunkAss.com> skrev i en meddelelse

> er der en der kan fortælle mig om dette program er noget værd (ikke
> kroner / øre)

Jeg synes det fungerer glimrende (har dog kun brugt det et par dage).
Den dækker mine behov, scan en binær gruppe, find de nye indlæg og gem
dem i en mappe efter eget valg.
Som med alt software skal man lige vænne sig til en ny måde at gøre
tingene på, men til prisen er det ganske glimrende.
Mener dog ikke at den overgår Newsgrabber/Zeonews (som vist desværre
ikke laves/udvikles mere).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/