Outlook - max. størrelse på pst-filen
Fra : grafen

Dato : 06-02-03 13:55

Hej NG!

Nogen der ved om der er en max. størrelse på den pst fil Outlook genererer -
og hvor stor den evt. så kan blive?

Hilsen
Michael

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 06-02-03 14:44

"grafen" <_nospam_arioch@ofir.dk> writes:

> Nogen der ved om der er en max. størrelse på den pst fil Outlook genererer -
> og hvor stor den evt. så kan blive?

Tja, min arbejdsgiver har en outlook.pst paa cirka 300MB og en
archive.pst paa omkring 200MB, saa de kan blive temmelig store.

Om der er en oevre graense ved jeg ikke - men mon ikke begraensingen
saettes af filsystemet?

/Rasmus

[...] Note that 120 sec is defined in the protocol as the maximum
possible RTT. I guess we'll have to use something other than TCP
to talk to the University of Mars.

Fra : grafen

Dato : 06-02-03 15:07

> Om der er en oevre graense ved jeg ikke - men mon ikke begraensingen
> saettes af filsystemet?

Jo - det tænker jeg også. Forespørgslen skyldes en, der har ALT i sin
Outlook, også word-dokumenter. Hans fil er over 2 Gb.... - og det lyder da
lidt farligt!

Michael

Fra : Madsen

Dato : 06-02-03 16:25

grafen skrev:

> Jo - det tænker jeg også. Forespørgslen skyldes en, der har ALT i
> sin Outlook, også word-dokumenter. Hans fil er over 2 Gb.... - og
> det lyder da lidt farligt!

Min *.pst-fil til Outlook 2000 fylder pt. 581 MB og det er der ingen
problemer med. Outlook er ikke engang blevet langsommere siden jeg
installerede den. Der kan dog muligvis godt opstå problemer hvis man
kommer over 4 GB på en FAT32-partition, for FAT32 understøtter ikke
filer større end 4 GB, så vidt jeg er orienteret.

Madsen.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 06-02-03 16:39

> Jo - det tænker jeg også. Forespørgslen skyldes en, der har ALT i sin
> Outlook, også word-dokumenter. Hans fil er over 2 Gb.... - og det lyder da
> lidt farligt!

Normalt ligger graensen for aeldre programmer paa 2GB (32 bit
filadressering). Paa nyere programmer er graensen typisk saa
ubegribeligt mange GB, at graensen normalt ligger paa diskens
stoerrelse.

Hvis den allerede er over 2GB, ville jeg ikke bekymre mig; saa kan
Outlook nok godt haandtere filen indtil disken er fyldt.

At jeg saa ville bekymre mig over at lagre alle min data i Outlook er
en anden sag

/Rasmus

Is there anything else I can contribute?
The latitude and longtitude of the bios writers current position, and
a ballistic missile.
-- Alan Cox

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 21:19

> [...]
> Outlook nok godt haandtere filen indtil disken er fyldt.
>
> At jeg saa ville bekymre mig over at lagre alle min data i Outlook er

Tak for alle indlæg - fik vist belyst problematikken tilstrækkeligt

/Michael