Forte Agent vers. 1.93/32576
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 03-02-03 22:18

Jeg sidder og prøver denne browser.
Kan det passe, at den ikke har en indstilling som OE "vis svar på
meddelelser"?
Er det noget jeg har overset?

Jeg har også problemer med f.eks.
alt.binaries.erotica
under 0102.2003. 23.06 ligger en fil yEnc
"swedish 21 part 1. "rar"
Hvordan åbner man sådan en film?
Hilsen
Jørgen

Fra : Henning

Dato : 03-02-03 23:03

On Mon, 3 Feb 2003 22:17:38 +0100, "Jørgen Jørgensen"
<jjgas@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg sidder og prøver denne browser.
Browser? Mener du ikke news-reader?
>Kan det passe, at den ikke har en indstilling som OE "vis svar på
>meddelelser"?
>Er det noget jeg har overset?
Sorter efter Thread, alle svarene til et indlæg ligger under +-tegnet.
Tryk space for at komme til næste ulæste meddelelse.

>Jeg har også problemer med f.eks.
>alt.binaries.erotica
>under 0102.2003. 23.06 ligger en fil yEnc
>"swedish 21 part 1. "rar"
>Hvordan åbner man sådan en film?

Den består den af flere dele, du har kun fat i den første (part1). Du
skal hente alle dele til filmen, samle rar-filerne (som man normalt
samler rar-filer), og spille den af - altså filmen

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 03-02-03 23:14

> [...]
> skal hente alle dele til filmen, samle rar-filerne (som man normalt
> samler rar-filer), og spille den af - altså filmen

Hej Henning
Tak for hurtigt svar - men samle rar-filerne - det har jeg ikke lige prøvet
før.
Er du rar at forklare nærmere - jeg er helt blank ang. det at hente film.
hilsen
Jørgen

Fra : Per N

Dato : 04-02-03 07:11

On Mon, 3 Feb 2003 23:14:27 +0100, "Jørgen Jørgensen"
<jjgas@tdcadsl.dk> wrote:

>Tak for hurtigt svar - men samle rar-filerne - det har jeg ikke lige prøvet
>før.
>Er du rar at forklare nærmere - jeg er helt blank ang. det at hente film.

RAR filer samles nemmest med Winrar fra www.rarsoft.com
Man pakker bare den første fil ud og Winrar napper så selv
de efterfølgende filer og samler indholdet til 1 stor film.
Rar filer i serie hedder enten Part1.rar, Part2.rar osv
eller har endelsen RAR, R00, R01, R02 osv.

Sammen med RAR filerne postes der ofte nogen PAR filer.
Disse filer er til at reparere beskadigede RAR filer med, eller
endda erstatte manglende RAR filer i en serie.
Til dette bruges nemmest FS Raid.
http://www.fluidstudios.com/fsraid.html

mvh Per

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 04-02-03 16:56

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal hente alle dele til filmen, samle rar-filerne (som man normalt
> samler rar-filer), og spille den af - altså filmen

Hej igen Per og Henning.
Kan total Commander samle rar filerne?
Den har jeg nemlig "på lager".
Har prøvet, men betjener den muligvis ikke rigtigt.
Winrar skal jeg have installeret, hvis den er nødvendig?
På forhånd tak for dine svar.
hilsen
Jørgen

Fra : Henning

Dato : 05-02-03 22:02

>Hej igen Per og Henning.
>Kan total Commander samle rar filerne?
>Den har jeg nemlig "på lager".
Muligvis, men har den bare 6 mdr. på bagen, er den for gammel til
nyeste version af Winrar.

Henning
hsb(at)image.dk