Hotmail
Fra : Roland Hansen

Dato : 02-02-03 11:43

Hej

Er der nogle der kan sige mig om hotmail er nede?

Roland

Fra : Anders Lund

Dato : 02-02-03 11:48

Roland Hansen wrote:
> Er der nogle der kan sige mig om hotmail er nede?

Jeg oplever også problemer for tiden...
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Rune Hammerskov

Dato : 02-02-03 13:31

Det tror jeg. Jeg leder også efter nogen der ved hvad der sker.

"Roland Hansen" <roland.hansen@oncable.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der kan sige mig om hotmail er nede?
>
> Roland

---

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-03 14:00

virker fint her

Fra : Roland Hansen

Dato : 02-02-03 15:32

Hej!

Hvordan kommer du ind på hotmail?

Roland

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-02-03 14:20

Roland Hansen skrev:
> Er der nogle der kan sige mig om hotmail er nede?

Det lader til det. Jeg kan heller ikke komme i kontakt med dem.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole :-\)

Dato : 02-02-03 15:19

Spammer

Fra : Roland Hansen

Dato : 02-02-03 15:31

Hvad mener du?

Fra : Gevaldi

Dato : 02-02-03 15:51

Roland Hansen skrev:

> Hvad mener du?

I mens du venter på at kunne logge på din
hotmailkonto, kunne du lige læse dette her:

Jeg har kunne logge på hotmail hele dagen.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Roland Hansen

Dato : 02-02-03 16:14

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> /Gevaldi (remove 369)
> http://www.wintip.dk/
>
> Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Det er muligt at du kan gå på, men vi er stadig nogle der ikke kan komme ind
og jeg syntes ikke at du har svaret på mit spørgsmål endnu om hvad du mente.

Roland

Fra : Bitterøv

Dato : 02-02-03 16:12

Jeg kan hellere ikke komme på, så et eller andet er der sket

MVH
RODEN

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-02-03 17:13

> Er der nogle der kan sige mig om hotmail er nede?

Det ser sådan ud.
Forsøgte at sende en mail til en hotmailbruger gennem Cybercitys SMTP
men fik at vide at domænet ikke eksisterede!

Nå, jeg forsøgte at besøge siden - intet svar.
Ping - intet svar.
Ping fra area51.dk - intet svar

Da både jeg selv og Area51 er koblet op gennem Cybercity var der jo en
teoretisk mulighed for at det var CC's netværk der fejlede.
Jeg forsøgte derfor en ping fra as8807.net - intet svar.

Konklusion: Hotmail er nede
Begrundelse: ??

--
Michael
Send GRATIS SMS til danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Martin Møller

Dato : 02-02-03 17:59

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> teoretisk mulighed for at det var CC's netværk der fejlede.
> Jeg forsøgte derfor en ping fra as8807.net - intet svar.

Hotmail har været nede isden i går aftes. Micro$ucks er tavse som altid.

Martin

Fra : Gråmus

Dato : 02-02-03 16:27

">
> Er der nogle der kan sige mig om hotmail er nede?

Jep den er sten død, 24 timer nu.
Men de bruger vel også deres eget produkt: Win2000 server.
Og så uden servicepacks m.m.

mvh¨

Fra : Søren Larsen

Dato : 02-02-03 20:36

Gud, hvor er det godt (sic!) at andre har problemer. Her har jeg brugt timer
på at undersøge cookies, sikkerhed og meget andet. Hotmail er simpelet hen
sten død. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Søren

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-02-03 23:19

Hej Søren Larsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hotmail er simpelet hen sten død.

Det er lidt off-topic, men jeg er ikke fri for at være nysgerrig. Du
ved godt, at du hos CC kan få op til 4 ekstra mailadresser (af de
rigtige, dvs. POP3) kvit og frit, ikke (?)

Jeg undrer mig blot over, hvad du vil med Hotmail.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Søren Larsen

Dato : 03-02-03 00:11

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi
> Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Ja, jeg har de fire gratis POP3 konti
Mine hotmail konti virker sammen med MSN messenger bl.a.
Ogsa godt at have en mail til hvor jeg ved der kan komme meget spam
Konti til forskellige interesser
Hotmail er nemmere når man rejser og skal på fra offentlige PC'ere

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-03 00:33

"Søren Larsen" <bcc13340a@post.cybercity.dk> skrev :

>Hotmail er nemmere når man rejser og skal på fra offentlige PC'ere

Din internetudbyder har sikkert også en webmailtjeneste, så du
kan tjekke dine mails uafhængig af en mailklient og opkobling.

Men derfor må du da hjertens gerne bruge Hotmail for mig, det var
blot til orientering.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-02-03 00:37

Hej Søren Larsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ja, jeg har de fire gratis POP3 konti

Godt. Men det kunne jo være, du havde overset det.

> Mine hotmail konti virker sammen med MSN messenger bl.a.

Aha - derfor.

--
Hygge fra Århus - Rudi