Xnews - se gamle poster
Fra : -S-

Dato : 30-01-03 20:29

Hejsa

Jeg bruger Xnews som newsreader. Jeg plejer at bruge 'catch up' når jeg har
læst en gruppe igennem - så slettes alle gamle beskeder, og jeg ser kun nye
beskeder.

Hvis jeg nu vil læse en gammel besked igen, hvordan får jeg dem så frem??

Tak

--
-S-

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-01-03 21:53

Hej -S-, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvis jeg nu vil læse en gammel besked igen, hvordan får jeg dem så
> frem?

Når du åbner en gruppe, bruger du normalt Enter. Hvis du bruger
Ctrl+Enter i stedet, kan du selv bestemme, hvad du vil hente (der
kommer en boks op, resten siger så sig selv).
Bruger du Shift+Enter, henter den samtlige headere i gruppen (som er på
serveren, forstås

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : -S-

Dato : 30-01-03 22:42

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in
> [...]
> kommer en boks op, resten siger så sig selv).
> Bruger du Shift+Enter, henter den samtlige headere i gruppen (som er på

Tak for tippet Rudi - jeg må indrømme jeg blir mere glad for Xnews for hver
dag der går...

--
-S-