E-Mail
webnoob 5265
easynews
Fra : chrsof

Dato : 29-01-03 22:21

hej i gruppen.

Vil lige høre om der er nogle der kender til betalingsserveren easynews.
Det jeg gerne vil vide, er om den får alle filer med i en post.

Jeg har newsfeeds nu, men den mangler alt for mange filer i en post

mvh

chrsof

Fra : Per N

Dato : 30-01-03 16:52

On Wed, 29 Jan 2003 22:20:45 +0100, "chrsof" <chrsof@mail> wrote:

> [...]
>Det jeg gerne vil vide, er om den får alle filer med i en post.
>
>Jeg har newsfeeds nu, men den mangler alt for mange filer i en post

Hej

Jeg har brugt Easynews i ca 2 år nu og jeg har været 100%
tilfreds med den. Det er meget sjældent at der mangler noget
i en post og når der gør, er det ikke Easynews skyld, men
posterens server der har drillet.

Jeg henter mellem 6 og 12 GB via deres server hver måned.

mvh Per