geforce4 TI 4200 with AGP8X
Fra : Morten Phillipsen

Dato : 11-03-03 16:54

Hej Gruppe

har subject ...men hvordan ser jeg Divx film på tv'et og arbejder videre
(med noget andet) på computer skærmen ??

Skal jeg bruge TV tool eller anden software ?

kan godt få computerens skærmbillede vist på TV'et - men det er en Klon og
ikke selvstændig skærm ...håber i forstår hvad jeg mener

på forhånd tak....

Fra : Bro

Dato : 12-03-03 00:29

"Morten Phillipsen" <snipemode@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kan godt få computerens skærmbillede vist på TV'et - men det er en Klon og
> ikke selvstændig skærm ...håber i forstår hvad jeg mener

Hej Morten
Hvilket styresystem har du? Hvis du kører Windows XP, ved jeg hvad du skal
gøre!

Helle

Fra : Vega

Dato : 12-03-03 00:30

Det har jeg Helle. Jeg vil også gerne vide hvordan man gør det?
Jeg har et Asus Geforce4 Ti4400.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 12-03-03 00:32

Altså Windows XP.

Fra : Bro

Dato : 12-03-03 08:41

> Altså Windows XP.
>
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Vega

På nView fanebladet vælger du ikke 'klon', men 'standard'.
Så går du ind under 'Overlay-farvekontrol'. I dropdown-menuen under 'Enhed i
fuld skærm', vælger du 'sekundær skærm'.
Du skal selvfølgelig sikre dig at dit TV er tændt og alle kabler sidder som
de skal.

V.H. Helle

Fra : Vega

Dato : 12-03-03 10:30

Jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde "Overlay-farvekontrol"

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 12-03-03 13:36

Hej Helle

hvis jeg vælger "standard" er drop down i overlay nedtonet og ikke
tilgængelig.

andre ideer... :0) ?

det var nemmere med mit matrox kort ... :0(

Vega.

overlay kommer frem i venstre side (der er en pil grøn knap til udvidelse af
dialogboksen....

Fra : Vega

Dato : 12-03-03 15:33

Det gør der ikke hos mig. Måske har det noget med driveren at gøre. 29.42
hedder den version jeg bruger vist. Jeg har prøvet at bruge 41.09, men der
virker mit tv-out ikke ordentligt.

Mvh. Vega.