Radeon9000 fejl
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 11-03-03 13:14

Mit ellers så trofaste Connect3D Radeon9000pro 64 Mb er nu begyndt at
give problemer.

I forskellige spil fryser grafikken periodisk i 3-10 sekunder - eller i
værste fald fryser det helt. Lyden fortsætter dog. Jeg kan heller ikke
gennemføre 3DMark03, da min PC fryser totalt og genstart er nødvendig.
Efter genstart får jeg følgende fejlmeddelelse:
http://damkjaer.net/r9kerr.gif

Jeg har før kørt uden problemer i både spil og 3DMark03 med både Catalyst
2.5 og 3.1 drivere. Ved opgradering af drivere er de gamle altid blevet
afinstalleret først.

Jeg har forsøgt følgende, uden at det har hjulpet:
- Opgraderet fra Catalyst 2.5 -> 3.1
- Disable EAX (i spil hvor det er muligt)
- Slået hardwareacc. af lyd fra

Min PC kører ellers klippestabilt uden varmeproblemer eller lignende -
det er kun i spil, der er problemer.

Aktuelt setup:
ASUS P4S533 m/ C-Media lydchip
P4 NW 1,8GHz
512Mb Samsung DDR333
80Gb Maxtor D740X
Connect3D Radeon9000pro 64Mb
WinXP Pro SP1, DirectX9

Jeg mistænker DirectX9 en smule. Nogen, der har et andet bud?

--
Kasper Damkjær

http://damkjaer.net/
- nu med mere brun!

Fra : Black Rose

Dato : 26-03-03 01:01

Jeg tror det er driver probs .......har du prøvet de nyeste?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-03-03 10:48

"Black Rose" <michael_artych@hotmail.com> wrote in

> Jeg tror det er driver probs .......har du prøvet de nyeste?

Ja. Der er ingen problemer med 3.2, men jeg har heller ikke installeret
DirectX9 i denne omgang - jeg tror stadig den havde en del af skylden.

Fra : Black Rose

Dato : 26-03-03 13:36

Den er stadig på prøvestadie for mig :) sammen med hvilken som helst VIA
driver hahha :D kan ikke installere diverse VIA versioner :)