ASUS V7700 Deluxe og TV
Fra : KiraLover

Dato : 10-03-03 17:06

Hej !

Jeg har et ASUS V7700 Deluxe med TV-OUT, men har et problem, som jeg vil
høre, om der er nogen der kan hjælpe mig med. Problemet er i sin enkelthed,
at jeg vil se video afspillet med en media player på TV, samtidig med at
skrivebordet bliver fremvist på min almindelige monitor. Jeg har hentet og
installeret de seneste drivere til XP, som jeg bruger, men kan kun finde
mulighed for enten at få vist skærm/skrivebord på TV eller monitor, men ikke
begge dele, som min bærbare kan. Kan det virkelig have sin rigtighed, at et
billigt grafikkort i en bærbar kan mere end et dyrt (-da jeg købte det)
grafikkort i en stationær PC ?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, da mine arme ikke er lange nok til at
række keyboardet/musen, samtidig med at jeg ser TV.

Mvh.

KiraLover

Fra : Olesen

Dato : 10-03-03 17:26

"KiraLover" <jir@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> billigt grafikkort i en bærbar kan mere end et dyrt (-da jeg købte det)

Ja..det kan ikke lade sig gøre med GF2.
De billigste MX'er kan dog fra fødslen af...tragiskt...

MVH

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 10-03-03 17:49

> [...]
at
> række keyboardet/musen, samtidig med at jeg ser TV.

TvTool....kræver dog en licens for at kunne bruge det mere en 15 min. ad
gangen.

Fra : KiraLover

Dato : 11-03-03 09:53

Tak,skal du have for ideen med TVTool. Jeg fatter dog ikke, at man kan med
et lille program, men ikke i den medfølgende software. ASUS sucks.

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 11-03-03 16:43

> Tak,skal du have for ideen med TVTool. Jeg fatter dog ikke, at man kan med
> et lille program, men ikke i den medfølgende software. ASUS sucks.

njaee det er vist generelt alle Geforce kort undtagen MX200/400 med
tv-udgang...