K: Compaq Aero
Fra : martin

Dato : 09-03-03 21:02

Hey, hvis du har en Aero til at ligge, som du gerne vil af med, så er jeg
muligvis køberen.
Skriv hvad du har, så finder vi ud af noget..

Alle modeller har interesse, til den rette pris selvfølgelig

Martin

Fra : Devast8or

Dato : 09-03-03 21:19

martin wrote:
> [...]
> jeg muligvis køberen.
> Skriv hvad du har, så finder vi ud af noget..
>
> Alle modeller har interesse, til den rette pris selvfølgelig

Prøv i dk.marked.privat.edb.* der har du nok større chance for at finde
noget. Det her er en diskussionsgruppe.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : martin

Dato : 10-03-03 16:35

det her du ret i..

Så ikke lige jeg stod i dk.edb.hardware.grafikkort da jeg oprettede mit
indlæg............ups......... min fejl....!!