Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV out på Ti 4200
Fra : Henrik B. Hansen

Dato : 09-03-03 16:34

Hej NG,
Jeg er nu i denne ng, men jeg har da kigge mig lidt rundt uden at finde svar
på mit spørgsmål:
Jeg kan ikke få mit TV-out til at fungere.
jeg har NAVIDIA Geoforce Ti 4200 og har trukket et scartkabel hen til mit
tv.
Jeg har sat et tv til en PC før, så jeg er ikke HELT uerfaren, men her
driller det
Nogen der har en ide?
Hilsen Unker

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-03 17:48

> [...]
>tv.
>Jeg har sat et tv til en PC før, så jeg er ikke HELT uerfaren, men her
Sådan er det nogen gange, har du prøvet med S-video.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : MaRk

Dato : 09-03-03 18:29

Du har installeret detonator driver?
Der er nview med, det er til tv-out og det funker fint med mit ti4200, xp
pro.

Mvh
Mark