Pasiv køler eller støjsvag køler til Asusv~
Fra : Lax Marsk

Dato : 07-03-03 10:42

Er der nogen der ved om der er muligt at anvende en pasiv køler til et Asus
v7700 Deluxe 64mb.?
Eller en meget støjsvag køler?
I tilfælde af at det er muligt, hvilke kølere kan bruges?
mvh Lax

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-03-03 11:03

"Lax Marsk" <Laks.Marsk@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> v7700 Deluxe 64mb.?
> Eller en meget støjsvag køler?
> I tilfælde af at det er muligt, hvilke kølere kan bruges?

Zalmans kølere kan SVJV anvendes på alle kort med monteringshuller. Det bør
der også være på dit kort. Tjek evt. www.studiedata.dk - de har nogle
stykker og en del links.

/Nikolaj

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-03 13:46

Lax Marsk wrote:
> [...]
> et Asus v7700 Deluxe 64mb.?
> Eller en meget støjsvag køler?
> I tilfælde af at det er muligt, hvilke kølere kan bruges?

Den her er totalt lydløs og skulle efter sigende passe på dit kort:
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm

Men den koster ~260,- hvilket er grunden til at jeg ikke selv har købt den
(har samme kort, jeg er ved at blive vanvittig af larmen :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-03-03 15:25

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> [...]
>
> Men den koster ~260,- hvilket er grunden til at jeg ikke selv har købt den
> (har samme kort, jeg er ved at blive vanvittig af larmen :)

Jeg har købt sådan en fætter for nogen tid siden, og installerer den snart.
Det er nok lidt overkill på et kort til 720 kr., men jeg regnede med at købe
et større kort, da jeg købte køleren. Og den kan jo altid smides over på et
andet kort senere. Jeg tvivler på, at der sker store ændringer på den front.

/Nikolaj

Fra : Lax Marsk

Dato : 10-03-03 15:22

Jeg tog selv tyren ved .... og købte Zalman zm80a-hp.
Utrolig simpel at montere.
Jeg kan kun sige at det virker.
Jeg er ikke den store nørd på området, så jeg har ikke testet det på anden
måde end at bruge det, men jeg har ikke oplevet problemer af nogen art.

Ahhhhhh hvor det er en nydelse. Den er jo total lydløs ))

Hurrrrraaa for Zalman

mvh Lax