Asus V-7100 GF2 MX vs. ATI All-In-Wonder R~
Fra : Martin San.

Dato : 06-03-03 21:00

Hey!

Har lige et lille spørgsmål...
Hvilket af disse 2 grafikkort er det bedste/hurtigste:

Asus V-7100 Pure GeForce 2 MX 32 Mb
eller
ATI All-In-Wonder Radeon 32 Mb DDR

Der skal ikke tages hensyn til prisen (de koster ca. det samme), men kun
hvilket kort der yder bedst.

MVH Martin

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-03-03 23:48

"Martin San." <feedback56@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> eller
> ATI All-In-Wonder Radeon 32 Mb DDR
>
> Der skal ikke tages hensyn til prisen (de koster ca. det samme), men kun

Radeon'en bør umiddelbart forventes at være det bedste kort, ihvertfald mht.
TV-tuner og 2D kvalitet. Jeg er ikke sikker på, om de nogensinde fik løst
alle kompatibilitetsproblemer mht. spil på de gamle kort. Eller var det et
rent driver-problem? Men hvis du skal game meget ville du vel ikke købe
nogen af disse gamle kort?

/Nikolaj

Fra : Martin San.

Dato : 08-03-03 18:24

Nikolaj Borg wrote:
[...]
> Men hvis du skal game meget ville du vel ikke købe nogen af disse gamle
kort?

Nej jeg bruger næsten ikke min com til spil, og jeg skal bare have et kort
med TV in/out som er mindst lige så "hurtigt" som et GF2 MX200. Jeg vil ikke
ofre 2000 kr. på et GF4 Ti4200 med TV in/out. Andre bud?

MVH Martin