Så er der anmeldelser af de nye Radeon'er
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-03-03 12:08

http://anandtech.com/video/showdoc.html?i=1794&p=1

Det ser jo ganske nydeligt ud. Ikke noget vildt, men helt klart pæne
forbedringer i performance. Jeg er nu glad for, at jeg købte mig en 9100'er
i denne omgang. Selvom de lover, at kortene skulle være ude i starten af
april tror jeg, at der går lidt længere tid.

/Nikolaj

Fra : Kim

Dato : 06-03-03 20:16

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> [...]
> i denne omgang. Selvom de lover, at kortene skulle være ude i starten af
> april tror jeg, at der går lidt længere tid.

Ja de er sku godt med Ati, jeg ville bare ønske at der var nogle 9500 Pro
på lager herhjemme :)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-03-03 21:29

> Ja de er sku godt med Ati, jeg ville bare ønske at der var nogle 9500 Pro
> på lager herhjemme :)

Du er ikke alene

/Jakob

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-03-03 23:45

"Kim" <weed@buzzle.com> wrote in message
> 9100'er
>
> Ja de er sku godt med Ati, jeg ville bare ønske at der var nogle 9500 Pro
> på lager herhjemme :)

Fik jeg nævnt, at jeg holdt op med at vente og købte mig en 9100'er til at
proppe i maskinen? Nå ja, det gjorde jeg. Masser af kort for pengene, men
det kan aldrig konkurrere med 9500'eren. Du kan jo altid tage chancen og
købe en non-pro'er, men det er jo altid et gamble

/Nikolaj

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-03-03 23:35

Nikolaj Borg wrote:
> [...]
> i denne omgang. Selvom de lover, at kortene skulle være ude i starten af
> april tror jeg, at der går lidt længere tid.

Jeg havde også håbet på lidt mere og havde faktisk leget lidt med tanken
om at skifte mit 6 måneder+ gamle 9700 Pro hvis jeg kunne få en god
pris, men nu ved jeg ikke rigtig.

Hvis nogen søger flere anmeldelser så har de en oversigt på
http://www.rage3d.com/ - der er nok til nogle timers læsning

Mvh

Bruno

Fra : Sven

Dato : 08-03-03 01:11

> [...]
> pris, men nu ved jeg ikke rigtig.
>
> Hvis nogen søger flere anmeldelser så har de en oversigt på

Næ Bruno, det kan vist ikke rigtig svare sig. Jeg beholder også mit 9700Pro.
Med de sidste nye Catalyst drivere kører det såmænd også godt nok, og efter
jeg har haft køleren af, og brugt artic silver, er OC'en også udmærket. Dog
ville jeg gerne have det hurtigere ram fra 9800Pro, men det er nok ikke
pengene værd at bytte bare for det.

Skulle der derimod komme et 9800Pro "a" med DDR2 ram alá 1000Mhz, så er det
jo en anden snak

Sven