Salg af 4200, køb af 9500 pro??
Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 06-03-03 09:47

Jeg går og overvejer om jeg skal sælge mit Asus TI4200 128mb 4x agp, og så
købe et 9500 pro, enten Spahire eller Hercules, er det en god eller dårlig
ide? jeg har ikke haft andet end Nvidia kort før, så det er kun for at teste
Radeon og prøve noget nyt. Er der nogen mærkbar forskel? er der problemmer
med at få spil til at køre ordentligt, eller bliver der lavet gode drivere
nu om dage?

Mvh.

Pedersen

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 06-03-03 10:15

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-03-03 12:38

-=PEDERSEN=- wrote:
> Jeg går og overvejer om jeg skal sælge mit Asus
> TI4200 128mb 4x agp, og så købe et 9500 pro,
> enten Spahire eller Hercules, er det en god
> eller dårlig ide?

Det kommer helt an på målet med skiftet og din
pengepung.

> jeg har ikke haft andet end Nvidia kort før, så det
> er kun for at teste Radeon og prøve noget nyt.

Dyrt i mine øjne, hvis det er eneste formål!

> Er der nogen mærkbar forskel?

Måske i store opløsninger i 3D spil og lignende og
et bedre 2D billede samt bedre TV-Out.
Jeg har bare aldrig set det i praksis!

> er der problemmer med at få spil til at køre ordentligt,
> eller bliver der lavet gode drivere nu om dage?

Læs i gruppen, men jeg tror nu de er godt med.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : John L. Hansen

Dato : 10-03-03 09:41

hvad er prisen...??

mv
john
johnlh35@hotmail.com

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-03-03 10:11

John L. Hansen wrote:

> hvad er prisen...??

På hvad? Du quotede så det gjorde ondt i mine øjne, måske jeg har overset
noget i smerten...

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 10-03-03 11:10

Det var ikke fordi jeg ville prøve at sælge det herinde, jeg har solgt det
privat.