Dobbelt problem - GF4 og Voodoo3
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 05-03-03 19:14

Hej gruppe,
Da jeg for nyligt skulle have proppet en serielport i min pooter, lykkedes
det mig at gøre grimme ting med mit GF4 440 (420??) MX (maskinen står lidt
akavet i forhold til at skulle proppe stik i, så jeg rodede lidt rundt bag
til, da jeg skulle have skærmstikket i). Når jeg starter maskinen op ser alt
normalt ud indtil den har vist det første Win XP opstartsbillede. Lidt efter
slår skærmen fra (den grønne pære går ud, den gule bliver tændt) og der er
sort skærm, selvom XP tydeligvis bliver startet.
Jeg propper så mit gamle Voodoo3 kort i istedet, og det virker egentlig
fint, men: når jeg starter op viser den rød skærm i et kort øjeblik
hvorefter der kommer et langt og 2-3 korte bip. Herefter kører den videre
uden problemer.
Nogen forslag??

MVH,
Jakob Medgyesi

Fra : RpR

Dato : 06-03-03 06:52

> hvorefter der kommer et langt og 2-3 korte bip.

Svjh. fejlmelding om at dit graffikkort ikke sidder rigtigt i soklen.
Ihvertfald piver den over at den ikke kan finde graffikkortet.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 06-03-03 10:19

> Svjh. fejlmelding om at dit graffikkort ikke sidder rigtigt i soklen.
> Ihvertfald piver den over at den ikke kan finde graffikkortet.

Takker, da jeg ville tjekke om mit gamle Voodookort sad ordentlig fast,
besluttede jeg mig for at prøve en gang mere med mit GF4, og det virkede

Jakob