hercules radeon 9700 pro
Fra : danni plougmann

Dato : 05-03-03 18:04

jeg er total radeon newbie, så jeg har brug får lidt tips og erfaringer med
optimering af mit nye 9700 pro.

nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dette kort fra hercules,
radeon 9700 pro

jeg har lige udstyret min computer med sådan et.
havd geforce 3 ti200 før.

3dmark2001 12104, er det ikke lige i underkanten jeg synes jeg ser nogen
steder nogen få omkring 16-17.000
3dmark2003 4447, det er vel ok på højde med de andre.

er catalyst 03.1 den bedste driver
skal man installere andet.

resten af mit system
P4 2.4 533 fsb
asus p4pe bundkort
512 ddr ram pc2700 kingston.
hercules radeon 9700 pro grafikkort

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-03-03 20:52

danni plougmann 's insignificant opinion was stated in:
3e662e03$0$4213$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> 3dmark2001 12104, er det ikke lige i underkanten jeg synes jeg ser
> nogen steder nogen få omkring 16-17.000
> 3dmark2003 4447, det er vel ok på højde med de andre.

Jeg tør ikke sammenligne med andre via 3dmark, folk kører deres tests på
forskellige vilkår, og selv en mindre forskel i setup'et kan give en
markant forskel.

> er catalyst 03.1 den bedste driver
> skal man installere andet.
Nyeste drivere her:

http://mirror.ati.com/support/drivers/powered.html
Catalyst 3.1 er den som understøtter kortet bedst.
Har du DX9 eller stadigvæk 8.1 ?

Mobo drivere, agp hastighed,aperture size, fastwrites,vblank sync osv
spiller også ind. Testen vil også tildels afhænge af hvordan du har set
kortet op mht fsaa, texture quality osv.
http://www.rage3d.com/r3dtweak er værktøjet til ati kort.

--
/Sune
Fac ut vivas!