1.5V - 3.3V
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 04-03-03 13:56

Hvordan finder jeg ud af om mit ASUS GeForce2 GTS 32 MB grafikkort er 1.5V
eller 3.3V?

På forhånd tak!

- Lene

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 04-03-03 15:00

Lene Skov Mikkelsen wrote:

> Hvordan finder jeg ud af om mit ASUS GeForce2 GTS 32 MB grafikkort er 1.5V
> eller 3.3V?

Det er 1.5v

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Peter Pan

Dato : 04-03-03 17:17

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> wrote in message

> Det er 1.5v

....og 3,3v. Det kan nemlig begge dele, da det både kan køre AGP 1x, 2x og
4x.

Mvh
Anders

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 04-03-03 18:45

"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan finder jeg ud af om mit ASUS GeForce2 GTS 32 MB grafikkort er 1.5V
> eller 3.3V?

Det kan du se på den "keying" der er på kortet. Sidder der et hak til
venstre er det 3.3v, sidder der et til højre er det 1.5v. Sidder der 2
hakker kan det køre begge dele.

Og som det rigtigt er blevet sagt, så er det til begge standarder.

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 04-03-03 21:46

Jeg takker :)

- Lene