Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket program er bedst til at overclocke~
Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-03-03 22:09

Hej Gruppe
Det er faktisk et ret enkelt spørgsmål. Jeg har brugt Power strip uden
problemer til at "pille" ved hastigheden. Men jeg kan se at der er mange
tweak/overclocking programmer som er specielt beregnet til Radeon. Hvilket
er bedst?

/Thomas

Fra : Flemming M. hansen

Dato : 02-03-03 22:55

Kig herind http://www.rage3d.com/r3dtweak/

Mvh.

Flemming M. Hansen

newsrlfec4u4j6bhnp@news.image.dk...

Fra : RpR

Dato : 03-03-03 11:42

> [...]
> tweak/overclocking programmer som er specielt beregnet til Radeon. Hvilket

Der er som ikke noget man kan kalde bedst. Om du ændrer clock med det ene
eller andet program er helt ligemeget.
Nogle kan dog pille i de lidt mere specielle funktioner for grafikken,
hvilket dog for det meste bare ender i at grafikken ser elendig ud fordi man
piller for meget

Jeg holder mig ihvertfald til gode gamle powerstrip.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine