2 skærme
Fra : The MaXx

Dato : 01-03-03 17:39

Hej grupper.

Jeg vil gerne have min computer til at køre med 2 skærme. Jeg har både en
15" skærm jeg ikke bruger og et ekstra grafikkort liggende.

Spørgsmålet er nu om det kan lade sig gøre i Windows XP med:

1.: Hansol 710P på Asus AGP-6800Deluxe (Geforce 256DDR)
2.: Hansol Mazellan 500A på S3 Virge DX/GX

The MaXx

Fra : Anders

Dato : 01-03-03 17:42

Efter som de fleste bundkort kun har en AGP slot til grafikkort,
Så skal det andet nok være et PCI kort.

Anders

Fra : The MaXx

Dato : 01-03-03 17:46

> Efter som de fleste bundkort kun har en AGP slot til grafikkort,
> Så skal det andet nok være et PCI kort.

Det er det også. GeForce'en er AGP og S3'en er PCI.

The MaXx

Fra : Jens Petersen

Dato : 01-03-03 18:52

On Sat, 1 Mar 2003 17:42:20 +0100, "Anders" <andos@tdcadsl.dk> wrote:

>Efter som de fleste bundkort kun har en AGP slot til grafikkort,

Nævn bare ét bundkort der har to AGP slot.

--
Jens

A harp is a nude piano.

Fra : JH

Dato : 03-03-03 11:40

>Nævn bare ét bundkort der har to AGP slot.

måske mente han bare at der findes nogle UDEN....

JH

Fra : Peter T.

Dato : 01-03-03 18:53

The MaXx wrote:

> Jeg vil gerne have min computer til at køre med 2 skærme. Jeg har både en
> 15" skærm jeg ikke bruger og et ekstra grafikkort liggende.
[snip]

Hvad skete der, da du prøvede?

Forøvrigt. Specielt bundkort fra ASUS kan ikke lide opsætningen hvis pci-
kortet ikke er det primære kort (hint: indstilling i bios). Monitor-
modellen er desuden ligegyldig i denne sammenhæng.

fut dk.edb.hardware

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : The MaXx

Dato : 05-03-03 14:29

> [...]
> kortet ikke er det primære kort (hint: indstilling i bios). Monitor-
> modellen er desuden ligegyldig i denne sammenhæng.

Kan da lige nævne at det præcis var det der var problemet, så nu virker det.
Det var et (Epox bundkort)
Mærkeligt hvad den indstilling er der for hvis den alligevel SKAL stå på PCI
for at det virker....

Tak for hjælpen.

The_MaXx