Sapphire Radeon 9500 non PRO
Fra : martin

Dato : 01-03-03 14:39

Hey, hvordan kan jeg se om Sapphire Radeon 9500, er på det gamle PCB (print
layout)??
Da det nye Sapphire Radeon 9500 har et andet PCB, og kan der for ikke modes
til et Radeon 9700, hvilket jeg jo gerne vil, hvis jeg køber et.

Martin

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-03-03 12:18

"martin" <rodgaard@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
modes
> til et Radeon 9700, hvilket jeg jo gerne vil, hvis jeg køber et.

Du skal lige være opmærksom på, at folk rapporterer om en 50% fejlrate ved
modding. Dette skyldes, at mange af kortene netop anvendes som 9500'ere pga.
fejl i nogle af pipelinerne.

/Nikolaj

Fra : Ole Kristensen

Dato : 02-03-03 20:25

martin <rodgaard@bigfoot.com> skrev:
>Hey, hvordan kan jeg se om Sapphire
> [...]
Hej Martin, du får lige den korte version af historien.
Hvis dine ram sidder som nedenfor kan du mode dit kort til R9700
| x x |
| x|
|_________x| kan modes til en R9700

Hvis de sidder som her nedenfor kan du ikke
| x x x x|
| |
|__________| kan kun modes til en R9500 Pro

vh. OKK