ATI - hvilken driverversion er dette?
Fra : Tarzan

Dato : 28-02-03 18:48

Hej.
Jeg bruger Catalyst3,1 driveren. Men hvad hedder driverversionen?

Tarzan

Fra : Sven

Dato : 28-02-03 18:52

> Hej.
> Jeg bruger Catalyst3,1 driveren. Men hvad hedder driverversionen?
>
> Tarzan

Hvis det er WIndows 2000/XP du bruger, så hedder den 6.13.6292

Sven

Fra : Jan Larsen

Dato : 01-03-03 21:27

> Hvis det er WIndows 2000/XP du bruger, så hedder den 6.13.6292

Jeg troede det var denne version: Version: 6.14.01.6292 Packaging
Version: 7-83-030120a1-007447c

Fra : jørn larsen

Dato : 01-03-03 21:44

"Tarzan" <burgurne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg bruger Catalyst3,1 driveren. Men hvad hedder driverversionen?
>
> Tarzan
Hej. Hils Jane og prøv så at kigge i - egenskaber for
skærm/avanceret/options - her skulle du kunne se din aktuelle driverversion.

Mvh Jørn