Forhøjet blodtryk
Fra : Joyce Cupit

Dato : 13-03-01 17:49

Er der nogen, der har et godt råd mod forhøjet blodtryk, der ikke skyldes
forhøjet kolesterol.

Jeg har hørt at hvidløg skulle hjælpe, men er der andet?

mvh
Joyce

Fra : /arcana

Dato : 13-03-01 18:20

"Joyce Cupit" <JCupit@post.tele.dk> wrote in message

> Er der nogen, der har et godt råd mod forhøjet blodtryk, der ikke skyldes
> forhøjet kolesterol.

Hvad skyldes det så?

/arcana

Fra : Torben Kønig

Dato : 18-03-01 20:49

Hej Joyce

Jeg ved ikke om du har hørt om Aloe Vera "som er en plante".
Der findes et firma der heder FLP (Forever Living Produkts) som udvinder og
stabiliserer gel'en fra planten.
Det fremstilles bl.a. til at drikke men også som creme.
Hvis du vil vide mere kan du enten skrive til mig på tk@pc.dk eller
Ringe på tlf. 64 41 09 35

Venlig hilsen
Kønig.

Fra : /arcana

Dato : 18-03-01 21:23

"Torben Kønig" <takk@post3.tele.dk> wrote in message

> [...]
og
> stabiliserer gel'en fra planten.
> Det fremstilles bl.a. til at drikke men også som creme.

Påstår du at Aloë-vera-gél har effekt mod forhøjet blodtryk? Vorherre
bevares! Det vil jeg gerne se dig dokumentere!

Og jeg tror nok at alle deltagere i denne nyhedsgruppe kender til Aloe, hvis
de har været med bare et par måneder.
Desuden er jeg sikker på at de fleste her ved, at "Forever Living Products"
er et network-marketing-firma, og ikke en seriøs medicinsk virksomhed.

/arcana; noemail@nospam.com
Denne meddelelse er IKKE skrevet på sundhedsforum.dk, så hvis den
dukker op dér, er den sakset fra news:dk.helbred.behandling.alternativ.

Fra : ehawk

Dato : 08-06-01 17:24

http://www.kandu.dk/

Fra : ehawk

Dato : 09-06-01 17:08

"ehawk" skrev d. 08-06-01 17:24 dette indlæg : test

http://www.kandu.dk/

Fra : ehawk

Dato : 08-06-01 17:25

http://www.kandu.dk/

Fra : pharynx

Dato : 09-06-01 12:56

Hej Joyce

Afmagring ved overvægt, begrænsning af overforbrug af alkohol (mere end et
par genstande dagligt), rygeophør og motionsdiæt sv.t. 30 min løb 3 gange om
ugen er nogle af de ting som har bevist effekt. Det skal dog nævnes at
rygning kun giver forbigående højt blodtryk, men rygestop har jo mange andre
fordele.

mvh
pharynx

Fra : ehawk

Dato : 09-06-01 17:06

http://www.kandu.dk/

Fra : ehawk

Dato : 09-06-01 17:14

> [...]
> ugen er nogle af de ting som har bevist effekt. Det skal dog nævnes at
> rygning kun giver forbigående højt blodtryk, men rygestop har jo mange

Det er dokumenteret, at fiskeolie har en vis effekt på forhøjet
blodtryk.

http://www.kandu.dk/