Kyro II på Anandtech
Fra : Lars Krag

Dato : 13-03-01 17:13

Så er der godt nyt for dem der gerne ser lidt mere konkurrence på grafikkort
markedet og ikke mindst lavere priser. Læs testen med masser af benchmarks
her: http://www1.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=1

Lars

Fra : Fear

Dato : 14-03-01 00:03

Ja det er fedt med lidt konkurrence
synd de ikke proppede 2 ekstre pipes i chippen, så havde det med lethed
tæsket et geforce3 i de spil der findes på markedet nu.
Selvom det mangler en masse dx8 features tror jeg det vil være et godt køb
til spil i år 2001

Fra : Lars Krag

Dato : 14-03-01 07:29

"Fear" <asa@vaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tæsket et geforce3 i de spil der findes på markedet nu.
> Selvom det mangler en masse dx8 features tror jeg det vil være et godt køb

Jep, jeg tror også der kommer et KyroII i sønnens maskine i stedet for et
GF2 Mx.

Lars

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 14-03-01 13:24

sælges der nogen i danmark endnu ?

Lars Krag <lars_nospam_krag@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ZGrr6.8686$A35.696005@news000.worldonline.dk...

Fra : Lars Krag

Dato : 14-03-01 13:36

"Roald Skødt Poulsen" <roald@dueholm.cc> skrev i en meddelelse
> sælges der nogen i danmark endnu ?

Ikke endnu, men jeg tror ikke det varer længe. Spørgsmålet er vel om Nvidia
kan få folk (både købere og spiludviklere) overbevist om at T&L og DX8
hardware (læs GF3) er uundværlige, og om folk bliver nødt til at betale
5-6000,- kr for et grafikkort Hvis salget af GF3 bliver meget lavt tror
jeg godt vi kan forvente at flere andre vil gå i gang med at lave Kyro
(eller andre) kort. Jeg glæder mig til at se hvordan billedkvaliteten er på
det KyroII kort især også i 2d.

Lars