Perikum
Fra : JBM

Dato : 13-03-01 16:50

Er der nogle, som har kunnet mærke stemningsløft ved brug af naturlægemidlet
Perikum?

Fra : /arcana

Dato : 13-03-01 18:13

"JBM" <jma@mobil.dk> wrote in message

> Er der nogle, som har kunnet mærke stemningsløft ved brug af
naturlægemidlet
> Perikum?

Jeps. Men jeg har brugt det i kombination med andre urter såsom hulrodet
lærkespore (Corydalis cava) og guld-valmue (Eschholtzia californiae) -
aldrig i ren form. Men måske andre?

--
/arcana

Fra : JBM

Dato : 13-03-01 18:16

Det lyder da lovende. Så er det sådan en novice som mig undrer mig over,
hvor mon jeg finder links, købemuligheder på nettet til disse eksotiske
navne...

Fra : /arcana

Dato : 14-03-01 12:44

> Det lyder da lovende. Så er det sådan en novice som mig undrer mig over,
> hvor mon jeg finder links, købemuligheder på nettet til disse eksotiske
> navne...

Du kan prøve at gå ind på www.pascoe.de og lede efter præparatet Neurapas
(R).
Man kan muligvis købe nogle af deres præparater her i DK, ellers fås de uden
recept på tyske apoteker.

/arcana

Fra : Rado

Dato : 14-03-01 16:49

On Tue, 13 Mar 2001 16:49:32 +0100, "JBM" <jma@mobil.dk> wrote:

>Er der nogle, som har kunnet mærke stemningsløft ved brug af naturlægemidlet
>Perikum?

Jeg brugte en gang for mange år siden noget perikumolie (nogle dråber
3 gange om dagen). Det var faktisk beregnet til brandsår (hvilket det
iøvrigt er freemragende til), men det virkede ganske godt på humøret.
Så vidt jeg ved husker tager det dog 1-2 uger før virkningen rigtig
slår igennem (jeg synes dog det gik noget hurtigere, efter hvad jeg
husker). Huden kan iøvrigt blive overfølsom over for sollys ved brug
af perikum.

Man kan iøvrigt selv lave olien ved at lægge friske perikumblade (evt.
knust i en morter) i olivenolie et stykke tid. Den færdige olie har en
smuk rød farve.

--
Rado

* The I. Kant Syndrome: "I can't, so you can't either!" *

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 00:54

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 00:54

Fra : /arcana

Dato : 18-03-01 00:54

"Rado" <rado@post1.tele.dk> wrote in message

> Ja, til indvendig brug er tinktur nok bedre (medmindre man er på
> antabus). Men olien er nok at foretrække til brandsår.

Vi må hellere lige få med, at førstehjælp ved brandsår er koldt vand i store
mængder, indtil det ikke gør ondt mere. DEREFTER kan man bruge perikum, aloe
eller andre midler.

/arcana

Fra : L & B Pabst

Dato : 26-04-01 17:42

St. John's Worth er vel-anerkendt og vidt udbredt i Europa - som et sikkert,
efektivt, humørfremmende tilskud. Der er lavet adskillige kliniske
undersøgelser der understøtter tilskuddets evne til at hjælpe mennesker, med
at opretholde et positivt livssyn.

Uden tilsætningsstoffer (Pharmanex kvalitet).

Kontakt mig - og få et kundenummer - og du kan få produktet til indkøbspris.
Se evt. mere på www.nuskin.com eller www.pharmanex.com

Jeg hører gerne fra jer hvis der skulle være spørgsmål:
pabst@get2net.dk

Fra : /arcana

Dato : 02-05-01 12:37

"L & B Pabst" <pabst@get2net.dk> wrote in message

> Uden tilsætningsstoffer (Pharmanex kvalitet).

Det koster en klage mere til udbyderen.

--
/arcana

Fra : L & B Pabst

Dato : 02-05-01 16:45

Til Arcana.

Jeg har i dag været i kontakt med get2net som sender denne meddelelse videre
til nyhedsserveren, og bedt dem om at slette denne meddelelse (inkl. de
andre) - MEN de har ingen administrator til at klare dette - dette følger
jeg op med TELE2.

PS: Selv om DU ved alt - behøver du jo ikke at "svine" folk til - med
"titler" - der er taget fra "injurie-håndbogen".
Jeg har villet maile personligt til dig - men det kunne ikke lade sig gøre -
da din adresse ikke modtager mail.

Pabst@get2net.dk

Fra : /arcana

Dato : 03-05-01 07:02

> [...]
> "titler" - der er taget fra "injurie-håndbogen".
> Jeg har villet maile personligt til dig - men det kunne ikke lade sig

Du har - selv om du burde vide at det er MEGET upopulært - gentagne gange
postet reklamer i nyhedsgruppen.
Hvis man ikke stopper reklamer, kan du så forestille dig, hvordan
nyhedsgruppen lynhurtigt ville komme til at se ud???
Desuden burde du som NSE-rep vide, at man IKKE må reklamere på denne måde
ifølge NuSkin og Pharmanexes sales policies. Men det er en anden sag. Det
får du sandsynligvis at vide meget snart fra Søborg.

Jeg sviner dig ikke til - hvad har jeg skrevet, som kunne være injurierende?

Hvis du har kommentarer til dette brev, havner de i news:dk.admin.netikette.
Læs iøvrigt http://www.usenet.dk.

XFUT d.a.n.

--
/arcana

Fra : /arcana

Dato : 03-05-01 07:13

"L & B Pabst" <pabst@get2net.dk> wrote in message

> "L & B Pabst" <pabst@get2net.dk> skrev i en meddelelse

....(CUT gentagelse af reklame)...

Du er da utrolig! HOLD OP MED AT POSTE REKLAMER HER I GRUPPEN!!!!

--
/arcana