dansk IRC kanal ?
Fra : Morten Olsson

Dato : 13-03-01 16:31

Hej folkens,

det er meget godt med gruppen her - men en gang i mellem er det meget rart
at kommunikere realtime...
Findes der en god dansk irc-kanal om java ?

på forhånd tak

venlig hilsen

Morten Olsson

Fra : The MaXx

Dato : 13-03-01 17:20

det er meget godt med gruppen her - men en gang i mellem er det meget rart
> at kommunikere realtime...
> Findes der en god dansk irc-kanal om java ?

Ellers vil jeg gerne være med til at gøre noget for at starte en. Det er
fint nok med Newsgroups men hvis der er belæg for at have en irc kanal kunne
dette være meget fedt.

The MaXx

Fra : The MaXx

Dato : 13-03-01 17:46

> Ellers vil jeg gerne være med til at gøre noget for at starte en. Det er
> fint nok med Newsgroups men hvis der er belæg for at have en irc kanal
kunne
> dette være meget fedt.

Vi kunne for eksempel bruge #JavaDK på undernet, den eksisterer ikke men man
kan jo bruge den selv om den ikke er registreret, og hvis der kommer mange
kunne man jo få den registreret.

The MaXx

Fra : Jacob Andresen

Dato : 14-03-01 20:17

Der er en del danskere på #java på undernet. Jeg er en af dem :)
mvh Jacob Andresen