kulfiber rør i meter mål (igen)
Fra : klaus nielsen

Dato : 13-03-01 16:00

for et stykke tid siden spurgte jeg efter steder hvor man kunne købe
kulfiber rør i meter mål eller færdig afskåret på mål.
det var et par stykker der reagerede på det men jeg har ikke hørt mere siden
eller der er måske nogen der ligger inde med et stykke evt fra en skadet
potte som de ville af med ??
for så vil jeg igang med CNC maskinen og lave nyt rør til vifferen

hilsen klaus vfr@city.dk

Fra : Rune Larsen

Dato : 13-03-01 17:01

"klaus nielsen" <vfr@city.dk> wrote in message
> for et stykke tid siden spurgte jeg efter steder hvor man kunne købe
> kulfiber rør i meter mål eller færdig afskåret på mål.

Hér.
Køb den størrelse du skal bruge.

http://www.mpr-kohlefasertechnik.de/zubehoer/Zubehoer.htm

Hvis du køber toiletbrædtet vil jeg prøve det

/Rune

Fra : HENRIK BOESDAL

Dato : 13-03-01 22:03

Kig her www.sbfiberdesign.com under kulfiberguf, måske er der noget