Endnu engang åbning af bakken
Fra : H

Dato : 13-03-01 14:36

Hello guys!

Efter en del søgen, har jeg endnu ikke fået fuld overblik over planlægningen
af bakketuren.

Personligt starter jeg i Aalborg, men kan ikke se hvor/hvornår vi mødes.

Anything anyone? Please!

/H
GS 500 E - som stadig er ivrig efter årets første tur!

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 13-03-01 15:16

"H" <holst@slet-dette.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Anything anyone? Please!
> /H
> GS 500 E - som stadig er ivrig efter årets første tur!

Hæi do
www.bullson.dk arrangerer opsamling, men første sted er vist på Kildebjerg
rasteplads på Fyn.
---
hamselv herfra
hamselv@privat.dk.dk slet et styk .dk
www.slowriders.dk
www.dkmc.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 13-03-01 16:10

">
> Hæi do
> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Det er i hvert fald der mig, modellen samt hende bagpå vil holde og vente

--
Jon Larsen. som overvejer hvor meget han skal tanke, på bakke-turen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : Rakul & Peter Nymark~

Dato : 13-03-01 20:05

Hej,
jeg forsøger at stable noget fælleskørsel fra Ålborg på
benene evt. med opsamling andre steder hvis der er opbakning til det, for
derefter at støde på (ikke ind i)
bullson nede på Fyn, hvis det har nogen interesse
kan i maile mig på
nymark@mcit.dk eller ringe på 98333575

Mange hilsener
Peter
XJ 750 Seca

Fra : Jesper FA

Dato : 13-03-01 22:53

Rakul & Peter Nymark Elstrøm wrote:

> [...]
> derefter at støde på (ikke ind i)
> bullson nede på Fyn, hvis det har nogen interesse

Hvis der kunne koordineres noget opsamling i Århus ville det være fint med
mig.

--
Jesper
CBR600F4