Andet multimedie
bentjuul 3670
Pantone 7463C
Fra : Jan

Dato : 11-03-03 16:12

Er der en der kan give mig CMYK værdierne for Pantone 7463C ?

Tak for hjælpen

Jan

Fra : Studio Smalbro

Dato : 11-03-03 21:28

Cyan: 100, Magenta: 43, Yellow: 0, Black: 65
I følge CorelDraw 11. Så vidt jeg husker er Adobe omregningen en lille smule
anderledes.
Kh
Bjørn

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-03-03 22:10

Studio Smalbro wrote:
> [...]

Det er den samme (PS7) - men de bruger begge SWOP-standard.
Euro-simulationen kan nemt variere (selvom det næppe er meget for en
nuance i dette område).

Kim Jensen
kelvin8.com · the design database project

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-03-03 22:09

Jan wrote:
> [...]

Iflg. Photoshops indbyggede library (dvs. amerikansk SWOP-simulation):

C/M/Y/K: 100/43/0/65

Euroscale-simulationen kan muligvis være anderledes. Skal gerne checke
for dig i morgen i en vifte ...

Fra : Kim Jensen

Dato : 12-03-03 12:05

> Iflg. Photoshops indbyggede library (dvs. amerikansk SWOP-simulation):
> C/M/Y/K: 100/43/0/65
> Euroscale-simulationen kan muligvis være anderledes. Skal gerne checke
> for dig i morgen i en vifte ...

.... og den er som antaget noget anderledes i EURO-viften:

C/M/Y/K: 100/62/0/65 (giver en særdeles fin simulation)

mvh
Kim Jensen

Fra : Thomas

Dato : 12-03-03 08:52

"Jan" <janpetri@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan give mig CMYK værdierne for Pantone 7463C ?

Hmm ... er det bare mig der ikke kan se skoven for bare træer, eller findes
den ikke i vifterne?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik?

Fra : Storm

Dato : 12-03-03 09:58

Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> "Jan" <janpetri@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hmm ... er det bare mig der ikke kan se skoven for bare træer, eller findes
> den ikke i vifterne?

Det er nogle af de "nye" 4-cifrede pantoner - du skal (vist) have en ny
vifte. Kan ikke lige tjekke det.

Men jeg har sådan en her (solid to proces), fra en reklame-cd?
- husker det ikke:

http://home19.inet.tele.dk/storms/sol-pro.pdf

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Thomas

Dato : 12-03-03 11:59

"Storm" <Ninzen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nogle af de "nye" 4-cifrede pantoner - du skal (vist) have en ny
> vifte. Kan ikke lige tjekke det.

Kan godt være det er på tide at blive opdateret på den front ... tak for
info.

Fra : Storm

Dato : 12-03-03 12:07

Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> Kan godt være det er på tide at blive opdateret på den front ... tak for
> info.

Jeg mener de er med i Libraries i Illustrator 10, men ikke i 9.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Thomas

Dato : 12-03-03 13:00

> Thomas <flash4@it.dk> wrote:
> Jeg mener de er med i Libraries i Illustrator 10, men ikke i 9.

Bruger hellere vifterne end det softwaren kan vise på skærmen. Vifterne er
måske ikke så nøjagtige når de er gamle, men de har været opbevaret i i den
læder/plast taske de blev leveret i, så jeg tror de holder nogenlunde