Andet multimedie
Laminering på lærred?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-03-03 09:32

Hvor kan man få fotos lamineret på lærred i høj kvalitet?(*) Der er
tale om størrelse ca. 40x50 cm i oplag på op til 50, så vi taler altså
ikke om den lokale fotohandler, men et professionelt firma.

(*) På nettet har jeg læst om Giclee Canvas Print som angivelig skulle
være lavet på en Iris G printer fra Scitex. Det skulle være det
ypperste(?).

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Thomas

Dato : 11-03-03 10:41

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få fotos lamineret på lærred i høj kvalitet?(*) Der er
> tale om størrelse ca. 40x50 cm i oplag på op til 50, så vi taler altså
> ikke om den lokale fotohandler, men et professionelt firma.

Prøv Århus Billedservice, de kan laminere stort set alt. De har tlf. 8616
2436. Selve printet kan du vel få lavet alle steder der laver storformat
print, men skal jeg nævne et sted, må det blive Commerzial tlf. 8628 3900,
spørg efter Peter.

--
MVH

Thomas