Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor kan man købe en skæremaskine?
Fra : Incognito

Dato : 08-03-03 22:54

Hvor kan man købe en skæremaskine til professionel brug. Jeg tænker ikke på
en arkskæremaskine der kan skære 10 ark ad gangen, men nærmere en
stabelskærer der kan skære 3-6cm høje stakke.

Links er meget velkomne :)

Fra : jopa

Dato : 08-03-03 23:50

Davs du
Incognito <want@no-spam.invalid> skrev bla:
> Hvor kan man købe en skæremaskine til professionel brug.

Ikke her men måske i en af handelsgrupperne
Denne gruppe = Udveksle tips og ideer inden for computergrafik

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-03-03 11:01

jopa skrev:

> Ikke her men måske i en af handelsgrupperne
> Denne gruppe = Udveksle tips og ideer inden for computergrafik

Du har ret i, at gruppens fundats angiver emner som relaterer til
computergrafik, men det har været accepteret i alle årene, at dtp og
andre grafiske spørgsmål stilles her i mangel af en dedikeret
undergruppe.

Incognito spørger desuden om, hvor han kan få fat i en prof. skæremaskine
og denne gruppe må alt andet lige være frekventeret af brugere, der ved
sådan noget. Så længe indlægget ikke bærer præg af køb/salg af emner bør
det efter min mening ikke lægges i en markedsgruppe.

Der har to gange tidligere været en diskussion om emner i dk.edb.grafik,
første gang i 1999 og anden gang i 2001. Prøv at se på den sidste
diskussion her:
http://tinyurl.com/74s1

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : jopa

Dato : 09-03-03 12:20

Davs du
Kurt Lund <kl@fabel.dk> skrev bla:
> [...]
> computergrafik, men det har været accepteret i alle årene, at dtp og
> andre grafiske spørgsmål stilles her i mangel af en dedikeret

Dybest set er jeg snart ligeglad da denne gruppes fundats efterhånden er så
udvandet, at jeg ikke i lang tid har gidet at følge debatten ensige svare på
spørgsmål.

Hvor køber jeg en skæremaskine.
Hvilket grafik kort passer til min computer
Hvilken toner til min HP
Jeg kunne blive ved.
Nå pyt jeg er som sagt ligeglad med denne gruppe ville blot fortælle
spørgeren at han måske havde en chance i en køb/salg gruppe

Fra : Thomas

Dato : 10-03-03 09:34

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nå pyt jeg er som sagt ligeglad med denne gruppe ville blot fortælle

Hvorfor så spilde din og vores tid her?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik?

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 09-03-03 01:06

www.afterprint.dk

Mvh
Anders

Indlæg fra DIGIT kommenteres ikke.

Fra : Thomas

Dato : 10-03-03 09:33

> [...]

> en arkskæremaskine der kan skære 10 ark ad gangen, men nærmere en
> stabelskærer der kan skære 3-6cm høje stakke.

EWJ i Vejle kan nok hjælpe dig, spørg efter Jesper.

Fra : John Thomsen

Dato : 20-03-03 13:41

On Sat, 8 Mar 2003 22:54:01 +0100, "Incognito" <want@no-spam.invalid>
wrote:

>Hvor kan man købe en skæremaskine til professionel brug. Jeg tænker ikke på
>en arkskæremaskine der kan skære 10 ark ad gangen, men nærmere en
>stabelskærer der kan skære 3-6cm høje stakke.

Det fik mig til at tænke på, at der findes en mail-service ved navn
Printers to printers, som man kan abonnere på. Så får man en mail hver
uge (?) med en masse brugt materiel af alle slags....

Venligst
John