Andet multimedie
bentjuul 3670
PS7 roter og editer lag ?
Fra : Mona

Dato : 05-03-03 19:00

Hejsa
Kan man i Photoshop 7 roterer et layer ?
Jeg har cut/paste'et nogle fotos til et panoramabillede og nogle skal
roteres 90grader og andre skal gøres større/mindre ?

På forhånd tak
MVH

Fra : Digit

Dato : 05-03-03 20:34

"Mona" ræsonnerede, og skrev d. 05 mar 2003:

> Kan man i Photoshop 7 roterer et layer ?
> Jeg har cut/paste'et nogle fotos til et panoramabillede og nogle skal
> roteres 90grader og andre skal gøres større/mindre ?

"Stå" på dit lag og tryk Ctrl+T som aktiverer transform-menuen. Roter,
upsample/downsample, distort etc. i denne (højreklik i bounding boks for
valg af kommandoer).

--
/Digit

Indlæg i dk.edb.grafik med mere