Andet multimedie
bentjuul 3670
Digital media uddannelse?
Fra : FatPete

Dato : 05-03-03 16:15

Beklager hvis det er OT!

Jeg går og overvejer at uddanne mig til multimedie animator gennem
uddannelsen digital media...

Er der nogen der ved hvilke krav der blir stillet?...

Jeg tænker mest på om det f.eks. er vigtigt at være god til at tegne og
sådan?...

Mvh Pete

Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-03-03 16:44

http://www.vidar.dk
http://www.r-u-e.dk/Skal_du/index.htm

Kh
Bjørn

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 05-03-03 17:17

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvilke krav der blir stillet?...
>
> Jeg tænker mest på om det f.eks. er vigtigt at være god til at tegne og

Hej

Der er ingen krav til optagelsen, men der er flere der søger end der bliver
optaget. Nogen har adgangskurser, hvor de lige trækker lidt penge ud af
systemet og får set potentielle elever ud. Det er nok en fordel hvis du kan
lidt photoshop/3Dstudiomax/Director/Flash/Maya og såmænd også hvis du er
kanon til at tegne...
Vær forberedt på en middelmådig uddannelse, der vægter 3D grafik _højt_.
Desuden ser mulighederne for job ikke for godt ud!
På Aalborg Tekniske skole, er der mange der er utilfredse med kvaliteten af
udd.

Been there!

Tommy