Andet multimedie
bentjuul 3670
50'er arktigt !!!
Fra : kfc

Dato : 27-02-03 00:36

hey

har et par nye digibilleder som jeg gerne vil have til at se sådan lidt
meget gamle ud :) men ander ikke hvad jeg skal kikke efter.. så hvad hedder
det ?? og hvilken programmer kan det evt ??

kfc

Fra : Thomas

Dato : 27-02-03 10:37

"kfc" <kfc@ofir.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]
hedder
> det ?? og hvilken programmer kan det evt ??

Hvilke programmer har du til rådigheh? Når vi ved det, kan vi meget bedre
hjælpe dig.

Hvis du har Photoshop er en af mulighederne:

Ctrl-U / Æble-U og så ændre dine farver så de får et gulligt skær (sæt kryds
i colorize (tror jeg nok den hedder)). Når du nu har fundet et tilpas
gammelt farvelook til dit billede, så kan du bruge filteret "add noise" for
at få det til at blive lidt grynet.

Det er en hurtig metode til at få et billede til at se gammelt ud. Der er
mange måder at gøre det på, men denne er nok den hurtigste (findes der
hurtigere metoder, så post dem gerne her).

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik
...?!?

Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 27-02-03 19:53

Hvis du har PS, prøv at gå i Window -> Actions (Gad ikke betale for den
danske version, så oversæt, hvis nogen gider) og vælg Sepia-toning og tryk
på Playknappen nederst i det vindue.
Giver skideflot effekt.

- Jens

PS: Hvis kfc er for Kentucky Fried Chicken, kig på www.kfccruelty.com