Andet multimedie
bentjuul 3670
INFO: CorelDRAW 11 servicepack 1
Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 26-02-03 22:54

Til jeres information
Fra CorelDRAW 11 Newsgroup

Har ikke haft tid til at oversætte - desværre

Corel has released Service Pack 1 to fix outstanding issues in CorelDRAW 11,
Corel PHOTO-PAINT 11 and related products in the CorelDRAW 11 Graphics
Suite.

To immediately download the Service Pack, visit
http://www.unleash.com/training/coreldraw11servicepack1.asp

If you have been waiting to purchase CorelDRAW 11 until the service pack was
released, now is a great time to buy. Amazon is offering an $80 rebate if
you buy the CorelDRAW 11 Graphics Suite Upgrade before February 28th and a
$150 upgrade if you purchase the full CorelDRAW 11 Graphics Suite. This
brings the suite to an incredibly low price! Visit
http://www.unleash.com/video/coreldraw11.asp for information on each of the
products and the related rebates. This make the net price of the upgrade
around $113 and the full box $226!

--
Foster D. Coburn III
Unleashed Productions, Inc.

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Digit

Dato : 27-02-03 11:30

"Lars E. Knudsen" ræsonnerede, og skrev d. 26 feb 2003:

> Til jeres information
klip [Corel spam]

Hvor meget får du i provision?

--
/Digit

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 27-02-03 12:43

Intet andet end glæden ved at være med til at informere CDR11 brugere i
dette forum!!!!

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 27-02-03 12:48

Hvordan får man i øvrigt provision af noget, der koster kr. 0,00????
10% af 0,00 er 0,00!!
Hvis en overskrift ikke interesserer dig kan du jo bare springe den over -
IKK!!!!!

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 27-02-03 14:04

Hej Lars

Du skal vide at vi er nogle, som er meget glad for en sådan information
(havde selv set den i Corel NG), men ikke overraskende så er der personer i
denne NG som desværre ikke har kendskab til et iøvrigt rigtigt godt og
proffesionelt program.

mvh
Anders

Fra : Digit

Dato : 27-02-03 16:13

"Anders Rehhoff" ræsonnerede, og skrev d. 27 feb 2003:

> [...]
> er der personer i denne NG som desværre ikke har kendskab til et
> iøvrigt rigtigt godt og proffesionelt program.

Sig mig lige.. er I totalt blæste?
Herinde snakker vi grafik hvis det ikke er gået op for d'herrer Knold og
Tot.

Et normalt fungerende menneske ville hurtigt gennemskue logikken i *ikke*
at forwarde/poste producent meddelelser om programopdateringer og
"slagtilbud" på software hvor interessant det end måtte være for visse
minoriteter. Det er ikke andet end spam.

Jeg kender intet til Corel software og det kan meget vel tænkes at være
glimrende software, hvem ved.. Men én ting kan jeg alligevel slå fast: I
får næppe konverteret nogle på baggrund af disse vage og ynkelige
"reklamefremstød" som specielt du Anders R har stået for. Jeg håber
virkelig Corels professionelle sælgerstab er noget mere seriøse.

--
/Digit

Fra : Per Christoffersen

Dato : 28-02-03 09:28

> Sig mig lige.. er I totalt blæste?
> Herinde snakker vi grafik hvis det ikke er gået op for d'herrer Knold og
> Tot.

Kan vi så bede om kammertonen!
Selvom du ikke kan se relevansen i det oprindelige indlæg så kan du godt
holde en ordentlig tone, så det er til at holde ud fortsat at læse
indlæggene i denne gruppe.

/Per

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 28-02-03 13:31

Digit wrote:

> Sig mig lige.. er I totalt blæste?
> Herinde snakker vi grafik hvis det ikke er gået op for d'herrer Knold
> og Tot.

Og nu har CorelDraw intet med grafik at gøre !! fjols

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 28-02-03 13:34

Digit wrote:

> Hvor meget får du i provision?

Og hvad får du selv i provision ?

Her er et lille snip fra et af dine egne indlæg...

Fra : Digit

Dato : 28-02-03 14:04

"Ryan Hansen [2600]" ræsonnerede, og skrev d. 28 feb 2003:

> Og hvad får du selv i provision ?
>
> Her er et lille snip fra et af dine egne indlæg...

Og det kommercielle modstridende ser du, hvor?
Du finder hverken '$' eller "slagtilbudstoner" i mit svar.

Denne post var i øvrigt et svar til B. Smalbro's kommentar i<3e5ba67d$0
$52175$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

[...] Mja mjohh - level 3 ER altså meget nyt endnu....[...]

--
/Digit

"Tvivlsomme eksistenser, bestemt ja"